کد خبر: ۷۱۷۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

اوج هیجان در فوتبال اروپا

امشب در یک بازی بسیار حساس شاهد تقابل انگلیس و ایتالیا در فینال یورو خواهیم بود.
اوج هیجان در فوتبال اروپا
آفتاب‌‌نیوز :

امشب هیجان در فوتبال اروپا به اوج خود می‌رسد؛ جایی که دو تیم انگلیس و ایتالیا در فینال رقابت‌های یورو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد و هر دو تیم از انگیزه‌های خاص خود برای پیروزی و نهایتاً بالا بردن جام برخوردار هستند.

انگلیس در مرحله گروهی مسابقات عملکرد پر فراز و نشیبی داشت و حتی بسیاری از هواداران این تیم نسبت به قهرمانی سه شیرها ناامید شدند اما شاگردان گرت ساوتگیت در مرحله حذفی نمایش های درخشانی را ارائه دادند. آنها ابتدا از سد آلمان قدرتمند عبور کردند و در یک چهارم نهایی با چهار گل اوکراین را در هم کوبیدند. سه شیرها همچنین شب گذشته در بازی نیمه نهایی به سختی و با نتیجه 2-1 دانمارک را شکست داده و راهی فینال شدند.

در مورد ایتالیا اما اوضاع کمی متفاوت بود. شاگردان روبرتو مانچینی از همان ابتدای جام مقتدر ظاهر شدند و با پیروزی در هر سه مسابقه دور گروهی راهی مرحله حذفی شدند. ایتالیا در مرحله حذفی نیز با غلبه بر حریفان قدرتمندی نظیر اتریش و البته بلژیک مدعی راهی نیمه نهایی شد و در این دور از بازی‌ها نیز به سختی و در ضربات پنالتی اسپانیا را شکست داد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
0
0
بازی ساعت چنده؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین