کد خبر: ۷۱۷۶۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

صدور دستور شناسایی خاطیان کلیپ دختر قمه به دست

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده برای خاطیان در پرونده کلیپ درگیری دختران در اصفهان خبر داد.
صدور دستور شناسایی خاطیان کلیپ دختر قمه به دست
آفتاب‌‌نیوز :

علی اصفهانی در واکنش به انتشار کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد دختر نوجوان اصفهانی اظهار داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی در غفلت خانواده‌ها و نهادهای متولی فرهنگی به صورت جدی نوجوانان را در معرض تهدید قرار داده است.

وی ضمن اشاره به صدور دستور برای شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای افراد خاطی بر ضرورت بررسی روان شناسی و جامعه شناختی برخی رفتارهای هنجارشکنانه تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب در عین حال از خانواده‌ها نیز خواست تا به این نکته مهم نیز توجه کنند که عواقب ناشی از عدم نظارت و تقلید برخی حرکات یا دسترسی به سلاح سرد می‌تواند جبران ناپذیر باشد و خشونت و حتی قتل را به کانون خانواده‌ها بکشاند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
1
پدر و مادری که به خیال خودش دوشیفت برای آسایش خانواده اش کار میکنند ،خواه ناخواه اولویتشان دیگر تربیت فرزندان نیست.درآمدی کسب کنند برای گذران امور رندگی و از پس هزبنه های سنگین زندگی برآمدن.تعدادی از این والدین خودشان هم مشکلات اخلاقی دارند.کجا می نوانند فرزند صالح تربیت کنند.لطفٱ دیگر کسی روی فرزند آوری مانور ندهد.اگر قرار است اینها نسل آینده کشور را بسازند،بهتر است آدم وارد کنیم خسارتش کمتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
1
زمانی که جرم زنان در نظر گرفته نمی شود دیگر انتظار این جور مسائل را داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
1
فعلا آ ب از سر گذشته خدا عاقبتمون را بخیر کنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین