کد خبر: ۷۱۸۴۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

با حضور کانل و کاسترو، هاوانا شاهد تظاهرات گسترده در حمایت از انقلاب کوبا بود

در حضور رائول کاسترو و نیز رئیس‌جمهوری کوبا هاوانا شاهد تجمعی گسترده با تاکید بر اصول انقلاب و مخالفت با مداخله خارجی در امور داخلی کشورشان بود.
با حضور کانل و کاسترو، هاوانا شاهد تظاهرات گسترده در حمایت از انقلاب کوبا بود
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت شبکه المیادین، این تظاهرات که مقابل "تریبون مخالف امپریالیسم" در نزدیکی سفارت آمریکا در هاوانا برگزار شد شاهد حضور رائول کاسترو به عنوان دبیر اول سابق کمیته مرکزی حزب کمونیست کوبا و میگوئل دیاز کانل، رئیس‌جمهوری این کشور بود.

در این تظاهرات حدود ۲۰۰۰ کوبایی شرکت کرده و شعارهایی در راستای دعوت به وحدت و لغو تحریم‌های آمریکا از این کشور و مخالفت با هرگونه اقدام در جهت بی‌ثبات سازی کشور سر دادند.

دیاز کانل از رسانه‌ها خواست دست از انتشار اخبار دروغ درباره کوبا بردارند.

او خواستار وحدت و رد انزجار طلبی شد.

رئیس‌جمهوری این کشور تاکید کرد: کوبا کشور عشق است و هرگز سرزمینی برای انزجار و خشونت نبوده که هر دو مورد منجر به ویرانی می‌شوند.

کانل همچنین حملات سایبری به رسانه‌ها و شبکه‌های دولتی رسمی را محکوم و تاکید کرد: این حملات بخشی از جنگ غیرمتعارف علیه کشور است.

او آنچه "بمباران رسانه‌ای" خواند را محکوم کرد که در قالب انتشار اخبار دروغین و ترویج خشونت با هدف بی‌ثبات سازی در جزیره کارائیب انجام می‌شود.

همچنین هرارد هناندیز، هماهنگ‌کننده کمیته‌های دفاع از انقلاب کوبا گفت: هرگز با امپریالیسم آمریکا سازش نخواهیم کرد و از همین رو دست به این انقلاب زدیم و از زمان پیروزی‌مان بر براندازی‌ انقلاب ما از رهگذر تشدید محاصره اقتصادی حساب باز کردند. آنها با ایجاد کمبود در تامین نیازها و دارو باعث رنج این ملت شدند تا صبرشان لبریز شود.

او اضافه کرد: آنها امیدوارند از طریق برخی مزدورانی که در اینجا هستند دست به کودتای نرم علیه انقلاب بزنند اما آنها نمی‌دانند همه مردم کوبا نظیر امروز آماده دفاع از این انقلاب هستند.

این مقام انقلاب کوبا تاکید کرد: افرادی هستند که مطالبات‌شان به حق است و ما باید به شکل گسترده برای عبور از موانع موجود در کشور تلاش کنیم در اینجا اکثر قریب به اتفاق مردم از انقلاب، رهبری و رئیس‌جمهوری حمایت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
4
خودجوش و خدا جو؟ با اهدا ..؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین