کد خبر: ۷۱۸۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱

در اعتراضات خوزستان چند نفر کشته شدند؟

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان با توضیحاتی در خصوص اعتراضات مردمی در برخی نقاط استان در خصوص مشکلات ناشی از تنش آبی در این استان گفت: معاندان نظام در روزهای اخیر به دروغ مطالب و ویدئوهایی مبنی بر کشته شدن سه نفر در این استان منتشر کرده‌اند که از اساس کذب است.
در اعتراضات خوزستان چند نفر کشته شدند؟
آفتاب‌‌نیوز :

ولی‌اله حیاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از مردم استان خوزستان در مناطقی از استان مطالبات بحقی در خصوص تامین آب مناطق‌شان داشته‌اند که خادمان آن‌ها در دستگاه‌های مختلف دولتی در حال رفع آن هستند و در این بین دشمنان قسم‌خورده نظام با اهداف خاص، کلیپ‌های متعددی مبنی بر فوت سه نفر از شهروندان و دو مامور در فضای مجازی در این زمینه منتشر کرده‌اند که به هیچ وجه واقعیت ندارد.

به گزارش استانداری خوزستان، وی افزود: در وقایع اخیر فقط یک نفر از شهروندان بی‌گناه شادگانی بر اثر تیراندازی اغتشاشگران به سمت ترانس برق که به قصد تخریب اموال عمومی و تحریک مردم و وانمود کرد فضای ناامنی صورت گرفته، فوت شد که شناسایی و دستگیری عوامل فوت این فرد بی‌گناه در دستور کار ماموران انتظامی و امنیتی قرار گرفته است.

حیاتی گفت: در شامگاه ۲۵ تیرماه در شهر کوت عبدالله یک نفر از شهروندان جلوی درب منزل خود مورد تیراندازی قرار گرفت و در بیمارستان فاطمه زهرای اهواز فوت کرد که دلیل قتل این فرد، اختلافات خانوادگی بوده و هیچ ارتباطی با وقایع اخیر نداشته است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در خصوص ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی در خصوص شهادت دو مامور نیروی انتظامی نیز گفت: این موضوع مربوط به چند سال قبل و متعلق به حادثه تیراندازی افراد ناشناس به عوامل انتظامی مستقر در چادر نوروزی در یکی از پارک‌های شهری بوده که تحت عنوان وقایع خوزستان منتشر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چنین اخبار کذبی توسط معاندان نظام و عوامل فریب‌خورده بیگانه در راستای تضعیف روحیه مردم و ایجاد یاس و تفرقه‌افکنی، تشویش اذهان عمومی و خدشه‌دار کردن امنیت روانی جامعه منتشر می‌شود از مردم درخواست می‌کنیم به هیچ وجه به این اخبار توجه نکنند.

وی تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان هستند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند نظم و آرامش در جامعه حفظ شود و این گونه شیطنت‌ها به منظور ایجاد نفاق میان مردم و فرزندان خود در نیروی انتظامی انجام می‌شود که راه به جایی نخواهند برد.

حیاتی افزود: به رغم همه هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان قسم‌خورده نظام، مردم فهیم و هوشیار خوزستان، قطعا با شعور و فهم بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده‌ها را داشته و همیشه دوشادوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی در راستای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه بوده و خواهند بود.

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم ولایتمدار استان خوزستان که همواره توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند اکنون استان در آرامش کامل قرار دارد و امیدواریم با همت دولتمردان هر چه زودتر مشکلات ناشی از تنش آبی استان برطرف شود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: همه مسئولان استان خوزستان و از جمله استاندار سختکوش در تلاش هستند که کمبود منابع آبی را مدیریت و جبران کنند و در این راستا حساسیت مسئولان کشوری را نیز در این زمینه ایجاد کرده به طوری که روز جمعه هیاتی عالی رتبه از سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در ستاد مدیریت بحران استانداری حاضر شدند تا برای مشکلات آبی استان چاره‌اندیشی کنند.

وی گفت: متاسفانه به دلیل خشکسالی امسال، منابع آبی در کشور و به تبع استان خوزستان به شدت کاهش پیدا کرده ولی مسئولان کشوری و استانی تمام همت خود را به کار گرفته تا این تنش آبی را به حداقل رسانده و آب مورد نیاز شهروندان خوزستانی را تامین کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین