کد خبر: ۷۱۸۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

منصوریان: سه صخره سخت پیش رو داریم

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درمورد بازی برابر تراکتور تبریز صحبت کرد.
منصوریان: سه صخره سخت پیش رو داریم
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از مصاف با تراکتور تبریز اظهار داشت: خوشحالم که پس از سه بازی سخت در اراک هستیم و در خدمت هواداران خوب باشیم. به هواداران خوب مان و علاقه مندانی که در تمرینات حاضر می شوند هم خوشامد می‌گویم. خوشحالم زلزله ای که صورت گرفته به لطف خدا کشته ای نداشته است و پیشاپیش عید قربان را به همه عزیزان تبریک می‌گویم. امیدوارم فضایی در کشور ایجاد شود که آرامش دوباره به زندگی‌ها برگردد. درگذشت جناب آقای دکتر صدر را تسلیت می‌گویم، خانواده ایشان پذیرای همدردی ما باشند. خانواده فوتبال هیچ زمان این عزیز را فراموش نمی‌کند؛ عزیزی که از جامعه هنر و سینما به فوتبال آمد و نقدها و بررسی‌هایشان همیشه مورد علاقه ما فوتبالی‌ها بود. همچنین درگذشت آقای علی فرتوت اهوازی هافبک خیلی خوب جنوب اهواز و بازیکن فولاد خوزستان را هم تسلیت می‌گویم.

منصوریان درباره بازی مقابل تراکتور اضافه کرد: این دیدار خیلی با بازی قبلی که با این تیم داشتیم تفاوت دارد. به حسن آقای آذرنیا، بزرگمرد فوتبال آذربایجان و آقا فیروز کریمی که شاگرد ایشان بودم خوشامد می‌گویم. این روزها تراکتور متفاوتی را می‌بینیم و شناخت کافی از آقا فیروز و تفکرات ایشان دارم چون شاگرد ایشان بودم. می‌دانیم که بازی بسیار متفاوت و شش امتیازی داریم که برنده این بازی می‌تواند به فضای پیش رو در دو بازی بعدی امیدوار می‌شود.

سرمربی آلومینیوم اراک اضافه کرد: زمانیکه ما آلومینیوم اراک را تحویل گرفتیم، این تیم در رده نهم جدول بود و شرایط روحی روانی بسیار بدی داشت. یک فضای غمگین و اندوهگین در فوتبال اراک حاکم بود که خداراشکر امروز شرایطی به وجود آمده که وقتی 30 امتیازی شد و حاشیه امنیت برای حضور در لیگ هموار شد، این امید برای هواداران در اراک به وجود آمد که می‌توانیم کارهای بیشتری رقم بزنیم. سه هفته سخت پیش رو داریم. به امید خدا اگر بتوانیم از آن سه صخره سخت بگذریم می‌توانیم اتفاقات خوب در اراک صورت بدهیم هرچند من در شروع آمدنم به مسئولین، اعضای هیات مدیره و مدیریت ارشد ایرالکو و مجموعه‌های وابسته به آن و همچنین مدیرعامل محترم عرض کردم سه سالی که هر تیمی به لیگ برتر می‌آید به دنبال تثبیت است.

منصوریان گفت: ما تیمی مانند پارس جنوبی جم را داشتیم که شرایط خوبی داشت اما در انتهای سال دوم از لیگ برتر جدا شد. از دو تیمی که سال گذشته به لیگ برتر آمدند باید خیلی محافظت شود. سه سال اول سه سال تثبیت باید باشد اما امروز که این شانس را داریم که کارهای بزرگ کنیم باید فراموش نکنیم که این شانس دیگر تکرار نمی‌شود. با تمام وجود باید برای هواداران فوتبال اراک و خانواده‌شان بازی کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره اینکه فردا تیمش غایب دارد یا خیر، گفت: ما با توجه به فشار مسابقات به دنبال ریکاوری خوب بودیم ولی تلفات دادیم و ما دو بازیکن در خط دفاع نداریم و میثم مجیدی اخیرا به تمرین اضافه شده که برای بازی فردا فکر می‌کنم سه چهار غایب داشته باشیم. تیم‌مان را روی 29 نفر بستیم و جوانان را طوری در اختیار داریم که در ترکیب اصلی باشند و امیدوارم که فردا دغدغه‌ای از این لحاظ نداشته باشیم و بازیکنانی که قرار است بازی کنند جای این ستاره‌ها را پُر کنند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که مجیدی تا پایان فصل از ترکیب دور است، گفت: میثم با توجه به مشکلی که پیدا کرد، مثل مشکلی که آقای ربیع خواه داشت، یکی از غایبان فردا ربیع خواه خواهد بود که روی پایش درد گرفت. آسیب دیدگی مجیدی مانند ربیع خواه است و یک دوران نقاهت دارد. نه می‌تواند زودتر بیاید و نه دیرتر؛ دکتر تیم به ما گفتند که سه ماه آینده دوباره می‌تواند کارش را با تیم ما آغاز کند.

او در پاسخ به این سوال که کدام مدافعان فردا غایب هستند گفت: ما مدافعانی که نداریم رامتین سلیمان زاده و جهانبخش طاهر را نداریم که به دلیل فشردگی مسابقات که پنج رفت و آمد داشتیم، تلفات داشتیم و ناخواسته هم هست. امیدواریم تیم پزشکی دو عزیز دیگر ما را تا فردا به ما تحویل بدهند.

علیرضا منصوریان درباره عدم هماهنگی مدافعان در دقایق آخر بازی گفت: روی این نکته در تمرینات و جلسات مختلف پافشاری کردیم و باید همان مدلی باشیم که در 10 دقیقه پایانی بازی هستیم و خیلی تاکید داشتیم که خط دفاعی ما فقط نباید به دنبال 90 دقیقه باشد و ما باید 100 دقیقه کاملا آماده باشیم. در جام حذفی باید ریسک می‌کردیم ولی دو بازی قبل شکل خط دفاعی ما نباید اجازه گلزنی به حریف می‌داد و از فردا امیدواریم که روند گل نخوردن را طی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین