کد خبر: ۷۱۸۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

برآورد درآمد ۲.۴ میلیارد دلاری مکانهای تجاری ترامپ در طول ریاست جمهوری اش

بر اساس تحلیلی که مجله فوربس از یک سری اسناد به عمل آورده، مکانهای تجاری متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در طول دوره ریاست جمهوری او ۲.۴ میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند.
برآورد درآمد ۲.۴ میلیارد دلاری مکانهای تجاری ترامپ در طول ریاست جمهوری اش
آفتاب‌‌نیوز :

 بر اساس تحلیل فوربس، مکانهای تجاری متعلق به ترامپ به طور میانگین در سه سال اول ریاست جمهوری او حدود ۶۵۰ میلیارد دلار درآمد سالانه داشته اند. با این حال در سال ۲۰۲۰ در میانه همه گیری کووید-۱۹، درآمد این شرکتهای تجاری ترامپ به تقریبا ۴۵۰ میلیون دلار کاهش یافت.

به گزارش پایگاه هیل، فوربس به بررسی اسناد ملکی، افشای اخلاقی امور مالی و بدهی و پرونده های اوراق بهادار به همراه اسناد دیگر پرداخته تا مشخص کند شرکتهای متعلق به این رئیس جمهور سابق آمریکا بین ژانویه ۲۰۱۷ تا دسامبر ۲۰۲۰ چقدر درآمد داشته اند.

بزرگترین بخش درآمدهای ترامپ از محل باشگاه ها و زمینهای گلفش کسب شده و آنها در طول چهار سال حضور او در کاخ سفید برایش حدود ۹۴۰ میلیون دلار درآمد داشته اند.

بر اساس این تحلیل، زمین گلف ترامپ در میامی موسوم به ترامپ نشنال دورال عامل حدود ۲۷۰ میلیون دلار از این درآمدها بوده است. همچنین باشگاه مارالاگوی ترامپ در پالم بیچ فلوریدا نیز تقریبا ۹۰ میلیون دلار در آمد داشته و باشگاه گلف ترامپ در بدمینستر نیوجرسی نیز حدود ۶۰ میلیون دلار در آمد داشته است.

به نوشته فوربس این درآمدها کاملا برای ترامپ سود ایجاد نکرده اند و مکانهای تفریحی و باشگاه های گلف او در زمانهای خوب حاشیه سود ۲۰ درصدی داشته اند.

بر اساس این تحلیل، به غیر از زمینهای گلف سنتی این رئیس جمهور سابق آمریکا که در طول همه گیری نسبتا خوب عمل کردند، وضعیت برای دیگر شرکتها و مکانهای تجاری او بدتر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین