کد خبر: ۷۱۸۸۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۶

فرار صنعت‌نفت از شکست با شوت ۳۰ متری

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان برنده نداشت و نفت با گلی که در دقایق پایانی و از راه دور به دست آمد از شکست رهایی پیدا کرد.
فرار صنعت‌نفت از شکست با شوت ۳۰ متری
آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ یرتر سه شنبه شب با برگزاری همزمان هشت دیدار پیگیری شد. در یکی از این رقابت‌ها، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید. «فراز امامعلی» در دقیقه ۵۴ برای مس رفسنجان و «محمود مطلق زاده» در دقیقه ۸۷ برای صنعت گلزنی کردند.

بدین ترتیب صنعت ۳۴ امتیازی شد و مس هم با ۳۳ امتیازی شدن فرصت پیشی گرفتن از میزبان را از دست داد و همچنان پشت سر حریف در جایگاه یازدهم باقی ماند.

بازیکنان با توجه به دیدارهای باقی مانده از لیگ بیستم و اختلاف امتیاز کافی با تیم‌های انتهایی جدول، بدون نگرانی پای به این میدان گذاشته بودند از این رو توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و در نیمه نخست موقعیت ویژه برای گلزنی بر روی دروازه ۲ تیم ایجاد نشد.

این دیدار در نیمه دوم با همان ترتیب نیمه نخست آغاز و در حال سپری شدن بود که برخلاف انتظار دروازه صنعت فرو ریخت.

در دقیقه ۵۴ «مهدی کیانی» در ادامه یک حرکت حرکت ترکیبی از منطقه راست محوطه جریمه زرد پوشان، «حسن جعفری» را صاحب توپ کرد و این بازیکن آن را به محوطه شش قدم که امامعلی انتظار آن را می کشید ارسال کرد.

این مهاجم نیز بدون آنکه که مدافعان حریف او را تحت فشار گذاشته باشند با ضربه سر دیدنی خود دروازه «حامد فلاح زاده» سنگربان صنعت را گشود و تیمش را پیش انداخت.

درحالی که بازیکنان صنعت فرصت کافی برای جبران این نتیجه و فرار از شکست داشتند به این مهم دست یافتند.

گل تساوی نفت را «محمود مطلق زاده» دردقیقه ۸۷ به ثمر رساند او این گل را با شوتی دیدنی از فاصله ۳۰ متری به دست آمد.

«علیرضا حیدرپناه» قضاوت این دیدار را که درورزشگاه «تختی آبادان» برگزار شد، برعهده داشت. او به «داوود نوشی صوفیانی» و «حسن جعفری» بازیکنان مس کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

جعفری دردقیقه ۸۹ یک بار دیگر با کارت زرد داور مواجه و اززمین بازی اخراج شد.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، حسین بغلانی، امید خالدی، امید حامدی‌فر، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، امیرحسین فرهادی، فاخر تهامی و رضا خالقی‌فر.

ترکیب مس رفسنجان:

داوود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، مجید نصیری، مهدی کیانی، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، حسن جعفری، محمد انصاری، فراز امامعلی و محمد قاضی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین