کد خبر: ۷۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۷

کنایه محمود فکری به فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت: در بازی چیز خاصی از استقلال ندیدم و اگر این تیم می‌خواهد موفق باشد باید خیلی بهتر از این بازی کند.
کنایه محمود فکری به فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

«محمود فکری» سه‌شنبه شب پس از پایان بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان در نشست خبری، اظهار داشت: به جز دقایق ابتدایی بازی که بازیکنان ما ترسیده بودند در ادامه مسابقه نمایش خوبی را به اجرا گذاشتیم.

وی افزود: تصور ما این بود تیم استقلال در ورزشگاه آزادی خطرناک‌تر باشد و بیشتر ما را اذیت کند اما بازیکنانم با غیرت و مردانه بازی کردند و حتی یک‌بار به تیرک دروازه استقلال زدیم.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: اجازه ندادیم استقلال موقعیت های آنچنانی ایجاد کند و بازیکنان ما بعد از گل با اعتماد به نفس بهتری بازی کردند.

فکری تصریح کرد: بازی با استقلال به پایان رسید و باید به فکر بازی با گل‌گهر باشیم تا خود را در لیگ برتر حفظ کنیم، تنها تمرکز ما به بازی بعدی است.

وی در پایان گفت: سیاوش یزدانی با لفظ بدی با بازیکن تیم ما صحبت کرد، یزدانی حرفی به بازیکن ما زد که داور اصطلاحی که او به کار برد را شنید ولی گفت در این مورد به او کارت نمی‌دهم.

تیم‌های استقلال تهران و نفت مسجدسلیماناز ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار کننده یکی از هشت دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان آبی‌پوشان تهرانی با یک گل به برتری دست پیدا کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین