کد خبر: ۷۱۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۰
یک منبع آگاه خبر داد:

حامیان دولت، مانع حضور دبیر کل‌موتلفه در لیست جبهه متحد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، یکی از احزاب اصلی حاضر در جبهه متحد اصولگرایی از کاندیداتوری در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب پس از آن که اسامی نهایی کاندیداهای لیست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان اعلام شد، برخی از چهره‌ها و شخصیت‌های با نفوذ این جبهه، تصمیم گرفتند از کاندیداتوری انصراف دهند.

محمدنبی حبیبی که دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، صبح روز سه‌شنبه از کاندیداتوری انصراف داد.

بنا بر شنیده‌های خبرنگار آفتاب، احتمال کناره‌گیری لطف‌ا... فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و یکی دیگر از شخصیت‌های بانفوذ اصولگرایان به دلیل عدم حضورشان در لیست جبهه متحد اصولگرایی وجود دارد.

یک منبع آگاه در خصوص علت عدم حضور برخی شخصیت‌های با نفوذ اصولگرا، در لیست جبهه متحد گفت: «ضلع حامیان دولت و اعضای گروه رایحه خوش خدمت حاضر نیستند کسی را که مدافع هاشمی رفسنجانی است در لیست جبهه بپذیرند و آقای حبیبی در برخی مقاطع از آقای رفسنجانی دفاع می‌کرده، بنابراین حضور وی در لیست جبهه متحد با مخالفت قاطع رایحه خوش خدمت مواجه شد».

لازم به ذکر است محمدنبی حبیبی یکی از افراد شاخص طیف اصولگرای کشور است که قبل و بعد از انقلاب همواره در عرصه‌های سیاسی کشور حضوری فعال داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین