کد خبر: ۷۱۹۴۹۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

برخورد با حیوان گردانی در خودرو/ نظر ‌پلیس در مورد موتورسواری زنان

رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با سگ‌گردانی در خودرو گفت: این موضوع در دستورکار پلیس است و روزانه با آن برخورد می‌شود و نه فقط سگ که هر حیوانی که داخل خودرو رها باشد مشمول این برخورد می‌شود چرا که باعث پرت شدن حواس راننده می‌شود. جابجایی حیوان در خودرو باید در جعبه و باکس مخصوص باشد و نباید حیوان در خودرو رها باشد.
برخورد با حیوان گردانی در خودرو/ نظر ‌پلیس در مورد موتورسواری زنان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدحسین حمیدی در نشست خبری که صبح امروز در محل ستاد راهور فاتب برگزار شد، به تشریح برخی از اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ پرداخت و گفت: با اتمام تعطیلات ۶ روزه، شهروندان باید بدانند که از امروز با عادی شدن ترددها وضعیت ترافیکی نسبت به چند روز قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌ ترافیک نیز از سر گرفته شده و طرح ممنوعیت تردد شبانه نیز به قوت خود ادامه دارد و از ساعت ۲۲ تا سه بامداد اجرا می‌شود.

وی در مورد جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی نیز گفت: در ایام تعطیلات شش روزه به دلیل تعطیلی مراکز معاینه فنی، اعمال قانون صورت نگرفت، ما سعی می‌کنیم تا پایان امروز هم این خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه نشوند و یک روز هم ارفاق می‌کنیم اما با توجه به بازگشایی این مراکز لازم است خودروها حتما معاینه فنی دریافت کنند.

حمیدی در مورد اهم اقدامات پلیس راهور فاتب در سال ۱۴۰۰ نیز گفت: ۹۸ هزار و ۳۱۱ موتورسیکلت سوار در قالب طرح "موتور یار " در سال جاری تحت آموزش قرار گرفتند که علی رغم افزایش استفاده از موتورسیکلت، باعث کاهش دو درصدی تصادفات موتور در سال جاری شده است.

وی ادامه داد: همچنین رفع ۷۶ نقطه حادثه خیز از ۵۳۵ نقطه شناسایی در سه ماهه نخست سال جاری انجام شده است.

به گفته رییس پلیس راهور ناجا، اجرای طرح برخورد با تخلفات" پوشش پلاک "نیز به جد ادامه دارد و تاکنون بیش از ۴۴ هزار و ۴۹۷ خودرو اعمال قانون و ۷۶۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ رشد داشته است.
حمیدی از تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز معابر بزرگراهی با استفاده از تیم های نامحسوس جهت کاهش تصادفات نیز خبر داد و گفت:
۲۸۱۸ نفر از رانندگان پرخطر احضار شده و اخذ تعهد از آنان در قالب قرارگاه کنترل سرعت انجام شده است.

حمیدی در مورد ترخیص موتورسیکلت و خودروهای رسوبی با تسهیلات ویژه نیز گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۸۹۳ موتورسیکلت و ۷۲۰ خودروی رسوبی ترخیص شده است.

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: برخورد با تخلفات حادثه ساز ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است. همچنین تصادفات منجر به فوت در ۳ ماهه نخست سال جاری برای سومین سال متوالی علی رغم افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی کاهش داشته است.
وی افزود: میانگین زمان رسیدگی به تصادفات از ۱۲ دقیقه به ده و نیم دقیقه کاهش یافته است.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد موتورسواری زنان نیز گفت: معیار برای ما داشتن گواهینامه موتورسیکلت است و هر فردی که فاقد گواهینامه باشد با آن برخورد می‌کنیم. در مورد موتورسواری زنان موارد محدود است که با آن برخورد شده و وسیله نیز توقیف شده است. اما هرکسی گواهینامه موتورسیکلت داشته باشد می‌تواند با موتور رانندگی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
5
6
این حیوان گردانی و نگهداری حیوان هم یکی از مشکلات روز است که ارامش از مردم سلب کرده در آپارتمان بخواهی یک کمی استراحت بکنی یکی سگش پارس میکنه یکی گربه اش میو میکنه یکی بلبلش چه چه میزنه . والا آدم نمی دونه آپارتمان خریده یا طویله؟کسی هم نیست رسیدگی بکنه که بابا آپارتمان جای زنگی مشترک انسانهاست نه طویله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بروبگیربخواب بابا توهم زورت به این حیوانات نجیب رسیده باشماهاما داریم به ناکجاآباد1400سال پیش برمیگردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
واقعا همینطوره. از آسایش خودمون که بگذریم، خدائیش دلتون به حال این حیوانات بی زبون نمیسوزه؟ یکی خودتونو زندان کنه خوبه؟ هر حیوانی باید در محل زندگی خودش باشه... طرفداران حقوق حیوانات باید به طور جدی وارد این ظلم علیه حیوانات بشن و فعالان فرهنگی هم کمکشون کنن که این انحراف فرهنگی مهار بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
1
1
موتورسواری ودوچرخه سواری با وقار خانمها که ایراد نداره
فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
1
اين مسول پليس گفته درمواردي با خانم هاي موتورسوار برخورد شده بعدش گفته هركس گواهينامه موتورسواري داشته باشد مجاز به موتورسواري هست وطبق معمول كه مسولين دوپهلو صحبت مي كنند وجاي تعبير وتفسير را براي برخوردهاي بعدي باز مي گذارند بالاخره نگفته اگر خانمي گواهي نامه موتورسيكلت داشته باشد و مقررات رارعايت كند باز هم با اوبرخورد مي شود يا نه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
1
5
با تشکر زیاد از این عزیزان دلسوز به کشور ومردم ولی کاش انرزی این عزیزان را صرف گرفتن دزدان قمه کش ومتجاوزان بکنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
1
4
سگ حیوان فوق العاده نجیبی هستس وهیچ آزاری واذیتی برای کسی نداره الکی داستان نسازید که پارس می کنه گاز می گیره این جور حیوانات به خاطر تربیت نادرست صاحب سگ هستش بعدا سگ داخل ماشین چه اذیتی داره که باهاش برخورد بشه این جور مسائل از بیکاری ن هستش اگر راست می گید برید دنبال بهبود شرایط جامعه باشید نه دنبال بهانه های واهی وپوچ ومی خواهید خودی نشان دهید روشش این نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
دونفر ازهمسایه های مادرخانه سگ دارند که صدای ناهنجار این حیوانات درروز وشب زندگی رابر ما تلخ کرده میترسیم خانه خودرابفروشیم وبه جای دیگری برویم تکلیف ماچیست؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین