کد خبر: ۷۲۰۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
تبلیغات

یک آژانس گردشگری قدرتمند چه ویژگی‌هایی دارد؟

با اینکه آژانس‌های گردشگری بسیاری در کشور فعالیت می‌کنند، اما تنها بخشی از آن‌ها صنعت گردشگری کشور را در دست گرفته‌اند و به همین دلیل تبدیل شدن به یکی از این مراکز قدرتمند کار ساده‌ای نیست. اما نباید ناامید شد چرا که با در نظر گرفتن نکات مختلف می‌توان به یکی از این آژانس‌های گردشگری تبدیل شد.
یک آژانس گردشگری قدرتمند چه ویژگی‌هایی دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

آژانس‌های گردشگری نقشی اساسی را در صنعت گردشگری ایفا می‌کنند و برای بسیاری از گردشگران دشوار است که رزرو خود را از طریق آژانس‌های گردشگری سطح شهر به انجام برسانند. با پیشرفت تکنولوژی شاهد تغییرات وسیعی در صنعت گردشگری نیز هستیم و یکی از این تغییرات فعالیت و فروش اینترنتی آژانس‌های گردشگری است به گونه‌ای که می‌توان کلیه رزرو‌های مسافرتی را از طریق سامانه اینترنتی به انجام رساند.

فضای رقابت بین آژانس‌های گردشگری بسیار داغ بوده و هر یک از این مراکز تمایل به پیشی گرفتن از سایر آژانس‌ها دارند تا میزان فروش بیشتری داشته و به سود بالاتری نیز دست یابند. اما چگونه می‌توان به یک OTA قدرتمند تبدیل شد؟ برای تبدیل شدن به یک آژانس آنلاین قدرتمند باید به مولفه‌های مختلفی توجه داشته و اقدامات بسیاری را به انجام رساند. ارائه خدمات منحصر به فرد و دقیق یکی از مواردی است که شما را در مسیر رسیدن به OTA قدرتمند یاری خواهد رساند. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

چگونه به یک OTA قدرتمند تبدیل شویم؟

امروزه هر فردی با آژانس‌های گردشگری آنلاین آشنایی دارد و اغلب مردم حداقل برای یکبار هم که شده از این مراکز خرید کرده اند. اما کدام آژانس گردشگری آنلاین است که در خاطر مشتریان مانده و وفاداری مشتریان را برای انجام رزرواسیون امورات سفرشان کسب نموده است؟ OTA‌های بزرگ برای رسیدن به شهرت باید به نکات مختلفی که باعث محبوبیت این مراکز می‌شود دقت داشته باشند. OTA به آژانس‌های گردشگری آنلاین اطلاق می‌شود که کلیه خدمات مربوط به سفر را ارائه می‌کنند و با استفاده از آن‌ها مشتریان می‌توانند در مدت زمانی کوتاه کلیه امورات مسافرتی خود را به انجام برسانند. با اینکه آژانس‌های گردشگری بسیاری در کشور فعالیت می‌کنند، اما تنها بخشی از آن‌ها صنعت گردشگری کشور را در دست گرفته‌اند و به همین دلیل تبدیل شدن به یکی از این مراکز قدرتمند کار ساده‌ای نیست. اما نباید ناامید شد چرا که با در نظر گرفتن نکات مختلف می‌توان به یکی از این آژانس‌های گردشگری تبدیل شد.

راه اندازی آژانس جامع و گسترده

در دنیای امروزی مراکزی پیشرو هستند که خدمات گسترده‌ای را پوشش دهند. شاید بسیاری از مدیران آژانس‌های گردشگری این تصور را داشته باشند که ارائه یکی از خدمات رزرو: هتل، بلیط یا تور به صورت جامع می‌تواند آن‌ها را به یک OTA معروف بدل سازد. این استدلال تا حدود زیادی درست است و شاید بتواند شما را به موفقیت در این زمینه برساند، اما برای درک بهتر این موضوع بهتر است خود را به جای مشتری قرار دهید. اگر شما یک مشتری باشید آژانسی که کلیه خدمات سفر را ارائه می‌کند را انتخاب می‌کنید یا یک آژانس با خدمات محدود؟ بی شک هر فردی تمایل به ساده انجام دادن امورات مسافرتی دارد و طبیعتا شانس آژانس‌های گردشگری جامع برای هدف قرار دادن این مشتریان بیشتر خواهد بود. پس باید به فکر راه اندازی یک آژانس گردشگری جامع باشید تا امکان قد علم کردن در میان سایر OTA‌های بزرگ را داشته باشید. برای راه اندازی آژانس گردشگری جامع می‌توانید از روش‌های مختلفی اقدام کنید و برای رسیدن به این هدف باید راه پرفراز و نشیبی را طی کنید.

خدمات پشتیبانی قوی برای آژانس گردشگری

یکی از مواردی که شما را در تبدیل شدن به یک OTA قدرتمند یاری می‌مند ارائه خدمات پشتیبانی قوی است. بی شک خدمات پشتیبانی باعث اطمینان خاطر در مشتریان خواهد شد و در صورتی یک مشتری از آژانس شما رضایت خواهد داشت که بتواند کلیه سوالات خود را در زمان مناسب پرسیده و پاسخ آن را دریافت کند. تا چندی پیش خدمات پشتیبانی آژانس‌های آنلاین به صورت تلفنی ارائه می‌شد به گونه‌ای که مشتریان برای رفع مشکل خود می‌بایست به صورت تلفنی با آژانس تماس می‌گرفتند و این مورد دشواری‌هایی را به دنبال داشت که از جمله این موارد می‌توان به پشت خط ماندن آن‌ها برای ساعت‌ها اشاره کرد و از این رو مسئولین آژانس‌های گردشگری معتبر که به دنبال راهی برای رفع این مشکل بودند، خدمات پشتیبانی آنلاین را استفاده کردند. با پشتیبانی آنلاین می‌توان کلیه سوالات مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان و در طول شبانه روز پاسخ داد.

ارائه خدمات دقیق رزرو هتل

خدمات بلیط هواپیما در بسیاری از مراکز اینترنتی رزرواسیون ارائه می‌شود چرا که خدمات مربوط به این بخش دشواری‌های خاصی نداشته و با متصل کردن آژانس به نرم افزار‌های رزرواسیون می‌توان این خدمات را به راحتی دریافت کرد، اما رزرو هتل که یکی از رکن‌های اساسی سفر است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اغلب گردشگران برای رزرو هتل وقت بیشتری را صرف می‌کنند. در صورتی که شما بتوانید خدمات هتل را به صورت گسترده و دقیق ارائه کنید بی شک یکی از پرچمداران گردشگری کشور خواهید شد. برای رسیدن به این هدف بهتر است به دنبال روش‌های نوین باشید. چنلید به عنوان یکی از موثر‌ترین پلتفرم‌ها در این عرصه به شمار می‌رود و کمک بسزایی به بهبود خدمات هتل می‌کند و می‌توان از آن برای ارائه خدمات جامع رزرو هتل استفاده نمود.

یک آژانس گردشگری قدرتمند چه ویژگی‌هایی دارد؟

نحوه عملکرد چنل منیجر هتل

ارائه خدمات هتل تا چندی پیش به صورت دستی و به کمک نیروی انسانی انجام می‌شد که قطعا دشواری‌های بسیاری را در پی داشت. به دلیل ارائه خدمات دستی توسط نیروی انسانی درصد خطا نیز افزایش پیدا کرده بود. امروزه اغلب آژانس‌های گردشگری خدمات پشتیبانی رزرو هتل را به کمک نیروی انسانی انجام می‌دهند و بسیاری از مشتریان از این امر کلافه هستند. چنل منیجر‌ها درصد خطا در ارائه خدمات رزرو هتل را به حداقل رسانده و به کمک آن‌ها می‌توانید بسیاری از مشکلات خود را برطرف سازید. چنل منیجر به صورت مستقیم با سامانه هتل در ارتباط بوده و با کوچکترین تغییر در روند قیمت گذاری و ظرفیت هتل آن را بر روی وب سایت آژانس اعمال می‌نماید. این نکته را در نظر داشته باشید که با اتصال به پلتفرم چنلید می‌توانید به صورت همزمان از اطلاعات چندین چنل منیجر استفاده نمایید.

اعظم جلالوند مدیر واحد تامین پلتفرم چنلید در خصوص صنعت رزرواسیون هتل گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر و با توجه به ورود تکنولوژی به صنعت گردشگری سیستم رزرواسیون هتل به نسبت رزرو پرواز به روز رسانی کمتری داشته و قسمت قابل توجهی از فعالیت‌ها به صورت آفلاین انجام می‌شد. این مساله موجب نیاز بیشتر به نیروی انسانی گردیده و خطای انسانی از دقت و کیفیت کار می‌کاست. آپدیت ظرفیت موجود هتل و قیمت اتاق‌های مختلف نیز به خصوص در فصل‌های شلوغی مشکلاتی را به همراه دارد که موجب نارضایتی مسافرین می‌گردد. از این رو وجود یک پلتفرم آنلاین قسمت قابل توجهی از چالش‌های موجود در روند رزو هتل را سامان می‌دهد.

به گفته‌ی علی رضا قائمی مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم آنلاین دوسویه چنلید: "چنل منیجر‌ها وظیفه‌ی دریافت موجودی، نرخ اتاق و سرویس‌های مرتبط با آن را از سیستم‌های مدیریت هتلداری بر عهده دارند. از سوی دیگر سامانه‌های رزرواسیون با اتصال به این چنل منیجر‌ها می‌توانند این اطلاعات را دریافت و به کاربران خود نمایش دهند. یکی از مهمترین کاربرد‌های چنل منیجر‌ها بروزرسانی لحظه‌ای موجودی و نرخ اتاق‌ها می‌باشد به گونه‌ای که کاربران سامانه‌های مختلف رزرو اقامتگاهی بتوانند ارتباطی انلاین با هتل را تجربه نمایند."

وی همچنین در معرفی چنلید گفت: " می‌بایست بدانید که چنلید یک چنل منیجر نیست بلکه یک پلتفرم آنلاین است که ارتباطی را میان تامین کنندگان اعم از هتلداران، چنل منیجر‌ها و سامانه‌ها ... با خریداران که شامل آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های گردشگری و سازمانها... هستند ایجاد می‌کند و این ارتباطی دو سویه است بدین معنی که آژانس‌های گردشگری نیز می‌توانند هتل‌ها و مراکز اقامتی خود را در آن معرفی نمایند تا فروخته شود. چنلید راهکاری سازمانی برای آنلاین کردن کسب کار‌های حوزه‌ی اقامت است و میزان خطای نیروی انسانی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. این پلتفرم به هیچ وجه در تعیین قیمت تاثیری نخواهد داشت و نرخ گذاری در این پلتفرم کاملا آزادانه خواهد بود. چنلید با تیم پشتیبانی قدرتمند توانایی ارائه خدمات سراسری را داشته و باعث تعامل خریداران و تامین کنندگان هتل خواهد شد. با بهرمندی از خدمات چنلید تامین کنندگان و خریداران میتوانند بازار‌های خود را افزایش دهند.

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین