کد خبر: ۷۲۰۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

مردان بیشتر رتبه های تک رقمی کنکور ۱۴۰۰ /داوطلبان تهرانی در صدر برترین ها

بر اساس نتایج اعلامی کنکور ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان مرد موفق به کسب بیشترین رتبه های زیر ۱۰ گروه های آزمایشی شدند.
مردان بیشتر رتبه های تک رقمی کنکور ۱۴۰۰ /داوطلبان تهرانی در صدر برترین ها
آفتاب‌‌نیوز :

اسامی نفرات برتر کنکور سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تجربی، انسانی، زبان و هنر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و بر این اساس داوطلبان مرد موفق به کسب اغلب رتبه های ۱ تا ۱۰ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، انسانی، زبان و هنر شدند.

همچنین از ۱۰ نفر اول گروه علوم آزمایشی علوم تجربی نیز مردان ۷ رتبه را از آن خود کردند و سه نفر زن موفق به کسب رتبه زیر ۱۰ در این گروه آزمایشی شد. از ۱۰ نفر برتر گروه آزمایشی علوم انسانی نیز ۹ نفر آنها را آقایان و ۱ نفر را خانم‌ها تشکیل می دهند.

در گروه آزمایشی ریاضی و فنی از ۱۰ نفر رتبه برتر ۹ نفر را مردان به خود اختصاص دادند و فقط یک نفر از این جایگاه از آنِ زنان شد. در گروه آزمایشی هنر از ۵ رتبه برتر دو نفر را آقایان و سه نفر را خانم ها کسب کردند.

همچنین از ۵ نفر برتر گروه آزمایشی زبان های خارجی ۴ نفر را آقایان و یک نفر را خانم ها از آن خود کردند.

به طور کلی ۳۱ نفر از ۴۰ نفر برتر ۵ گروه آزمایشی کنکور ۱۴۰۰ را مردان و مابقی خانم هستند و همچنین داوطلبان تهرانی با ۹ برگزیده، در صدر برترین های کنکور قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین