کد خبر: ۷۲۰۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

بلینکن مدعی شد ایران کشتی صهیونیستی را هدف قرار داده است!

وزیر امور خارجه آمریکا با تکرار ادعا‌های بی‌اساس و بدون پایه، ایران را متهم به هدف قرار دادن نفتکش صهیونیستی کرد.
بلینکن مدعی شد ایران کشتی صهیونیستی را هدف قرار داده است!
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه کشورمان و گرفتن انگشت اتهام به سمت ایران در مسئله حادثه برای کشتی صهیونیستی گفت: واشنگتن اطمینان دارد ایران نفتکش (صهیونیستی) را در دریای عمان مورد هدف قرار داده است.

وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد این کشور واکنش مناسبی درباره مورد هدف قرار گرفتن نفتکش صهیونیستی در دریای عمان، به تهران نشان خواهد داد!

این اظهارات بلینکن تنها چند ساعت بعد از ادعاهای بی‌اساس «دومینیک راب»، وزیر امور خارجه انگلیس درخصوص حمله عمدی و هدفمند ایران به یک نفتکش صهیونیستی، صورت گرفت.

نفتکش «ام تی مرسر استریت» روز پنجشنبه در شمال اقیانوس هند هدف حمله هوایی قرار گرفت و دو خدمه آن کشته شدند. در حالی که هنوز هیچ گروه یا کشوری مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است. گفته می‌شود طی این حمله، یک شهروند رومانیایی و یک شهروند انگلیسی کشته شده‌اند.

این حادثه اواخر شامگاه پنجشنبه و در شمال شرقی جزیره «مصیره» عمان اتفاق افتاد. این جزیره در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مسقط، پایتخت عمان قرار دارد.

نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز همسو با دیگر مقامات این رژیم بدون ارائه هیچ‌گونه ادله‌ای در اثبات ادعای خود، امروز (یکشنبه) مدعی شد: اطلاعات امنیتی که در دست داریم نشان می‌دهد ایران به کشتی اسرائیلی حمله کرده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین