کد خبر: ۷۲۱۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

بهترین پاسخِ پژمانِ جمشیدی به منتقدانش

پژمان جمشیدی، اعتقاد دارد بهترین پاسخ به منتقدان، این است که هنرمند یا ورزشکار، بتواند خودش را در زمین فوتبال یا در قاب تلویزیون و سینما، اثبات کند.
بهترین پاسخِ پژمانِ جمشیدی به منتقدانش
آفتاب‌‌نیوز :

پژمان جمشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون و فوتبالیست سابق، دیشب (جمعه ۱۵ مرداد)، مهمان برنامه رادیویی «پرانتز باز» بود.

او بار دیگر در این برنامه، با اشاره به هجمه و انتقادهای رسانه‌ای به ورودش از فضای فوتبال به عرصه هنر، گفت: «هر موفقیتی با ابعادش تبعاتی دارد. نمی‌توانی موفقیت را پشت سر بگذاری و از سختی‎ها و تبعاتش عبور نکنی و البته یکی از این سختی‌ها، همین هجمه‌ها بود. ولی برای من مهم این بود که احترام این حرفه را حفظ کنم. برای من هنر، عرصه محترمی بود و می‌دانستم باید در شأن هنر عمل کنم. از همان ابتدا می‌دانستم ممکن است مخالفت‌هایی باشد ولی چون از قبل این شرایط را پیش‌بینی می‌کردم، به راحتی از آن عبور کردم.»

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس، افزود: «بهترین پاسخ به منتقدان این است که بتوانی خودت را در زمین فوتبال یا در قاب تلویزیون اثبات کنی و با حرف زدن به جایی نمی‌رسی؛ در صورتی که از عهده کارت به خوبی برآیی، منتقدان منصف، نظرشان را تغییر می‌دهند و تبدیل به مدافعان تو می‌شوند. بر این اساس هیچ وقت از انتقادها گله‌مند نبودم و معتقدم هرکس با نگاهش به جامعه، زندگی و کار می‌تواند نظرش را ابراز کند.»

پژمان جمشیدی تاکید کرد: «فوتبال و هنر بازیگری، اصلا حرص و جوش خوردن ندارد چون مخاطبش مردم هستند. اگر آن‌ها تو را قبول کنند، پذیرفته می‌شوی و در غیر این صورت کنار می‌روی.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین