کد خبر: ۷۲۱۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
دورکاری حداکثری باید اعمال شود

نماینده مجلس: باید تعطیلی ۱۰ روزه اعمال شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تعطیلی ۱۰ روزه کشور برای قطع زنجیره انتقال بیماری مورد توجه قرار گیرد و بر اجرای محدودیت ها نیز نظارت دقیقی اعمال شود.
نماینده مجلس: باید تعطیلی ۱۰ روزه اعمال شود
آفتاب‌‌نیوز :

کمال حسین پور با اشاره به وضعیت حاد کرونایی در اکثر نقاط کشور، بیان کرد: متاسفانه وعده هایی که در خصوص واکسیناسیون عمونی داده شد هنوز محقق نشده است. قرار بود تا آخر مرداد حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیون دز میزان تولید واکسن در داخل باشد علاوه بر ۱۰ میلیون دزی که قرار بود وارد شود، اما متاسفانه محقق نشد و سرعت واکسیناسیون در حد انتظار پیش نمی رود.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون اکثر شهرهای کشور در وضعیت نامناسب هستند و آمار فوتی ها بر اثر این بیماری بالا رفته است. لازم است دورکاری کارمندان با جدیت بیشتری دنبال شود. متاسفانه در برخی از شرکت های دولتی و وزارتخانه ها شاهد حضور حداکثر نیروها هستیم در حالی که باید حداکثر دورکاری کارمندان لحاظ شود.

نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر باید تعطیلی ۱۰ روزه اعمال شود و به طور جدی بر اجرای آن نظارت گردد تا شاهد قطع زنجیره انتقال باشیم. امروز اکثر کافه ها، رستوران ها و باشگاه های بدن سازی به طور عادی به فعالیت خود ادامه می دهند که در این شرایط اصلا به صلاح نیست. هرگونه اجتماعات غیرضروری باید به حداقل برسد.

وی در ادامه تاکید کرد: از مردم نیز انتظار می رود در اجرای پروتکل ها همکاری لازم را داشته و به طور جد از رفتن به سفرهای تفریحی پرهیز کنند. دولت نیز باید بر اجرای محدودیت ها نظارت دقیقی اعمال کند. خود مردم نیز باید با در نظر گرفتن شرایط از هرگونه تردد و تجمع غیر ضروری خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین