کد خبر: ۷۲۱۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

پیام مشاور عالی رهبر انقلاب به مخبر

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب محمد مخبر به سمت معاون اول دولت سیزدهم را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: مشکلات کشور طی ۴ سال آینده سامان یابد.
پیام مشاور عالی رهبر انقلاب به مخبر
آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، طی پیامی انتصاب معاون اول رئیس جمهور را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد مخبر دزفولی

معاون اول محترم رئیس جمهور

سلام‌علیکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون اول رئیس جمهور در دوران جدیدی از حیات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در این برهه حساس انقلاب و نظام که با روی کار آمدن دولتی مردمی و انقلابی و با رویکرد تحول گرایی در کشور همراه شده است، روحیه انقلابی توام با تعهد و سوابق ارزشمند تان در حوزه‌های مدیریتی و موفقیت‌های اثر گذار جنابعالی در مدیر یت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار تفکر علمی و راهبردی به مسائل کلان یقیناً موجبات رقم خوردن فصل جدیدی از هماهنگی و تعامل دستگاه اجرائی کشور خواهد شد.

امید است با تعامل مستمر با وزراء، استانداران و برنامه ریزی کلان اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی طی ۴ سال آینده بتوانید مشکلات کشور را به سامان برسانید و موجبات اعتلای هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان فراهم سازید.

دوام توفیقات جنابعالی در مسئولیت خطیر پیش رو را تحت عنایات ولی‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و در راستای تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و راهبردهای ریاست محترم جمهور خواستارم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین