کد خبر: ۷۲۱۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

توضیح و عذرخواهی ایران‌ایرتور از مسافران پرواز دبی به تهران

پرواز شماره ۹۷۲۱ ایران ایرتور، پس از سوار شدن مسافران و در زمانی که هواپیما آماده حرکت به طرف باند پرواز بوده با بروز نقص فنی در هواپیما، جهت بازبینی و بررسی‌های فنی به پارکینگ مراجعت کرد.
توضیح و عذرخواهی ایران‌ایرتور از مسافران پرواز دبی به تهران
آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار خبری مبنی بر "تشنج در پرواز دبی به تهران"، روابط عمومی هواپیمایی ایران‌ایرتور در جوابیه‌ای برای آفتاب‌نیوز، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ ایران‌ایرتور بخاطر مشکلات پیش آمده در این پرواز از مسافران عذرخواهی کرده است.

توضیحات روابط عمومی هواپیمایی ایران‌ایرتور در خصوص پرواز شماره ۹۷۲۱ دبی به تهران مورخ ۱۸ مرداد به شرح زیر است: به اطلاع می‌رساند پرواز شماره ۹۷۲۱ ایران ایرتور، دوشنبه ۱۸ مرداد از مبدا دوبی، طبق برنامه پروازی اقدام به مسافرگیری نموده بود که پس از سوار شدن مسافران و در زمانی که هواپیما آماده حرکت به طرف باند پرواز بوده با بروز نقص فنی در هواپیما و در راستای صیانت از سلامت مسافران و رعایت استاندارد‌های ایمنی پرواز، هواپیما جهت بازبینی و بررسی‌های فنی به پارکینگ مراجعت نموده است.

ایران‌ایرتور افزوده است: متعاقبا مسافران این پرواز به سالن پذیرایی "مرحبا لانچ" ترمینال فرودگاه بین‌المللی دوبی انتقال یافته و از مسافران پذیرایی کامل به عمل آمده است. شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور با اخذ تدابیر لازم بلافاصله اقدام به اعزام پرواز جایگزین از تهران به فرودگاه دوبی نمود و مسافران پرواز یاد شده به تهران اعزام گردیدند. این شرکت ضمن عذرخواهی از مسافران محترم بموجب تاخیر حادث شده و تاکید بر رعایت کامل حقوق مسافر از شکیبایی و همکاری مسافران فهیم این پرواز تشکر می‌نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین