کد خبر: ۷۲۱۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

علل توقف خط تولید «سرُم» چیست؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس در نامه‌ای به رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: بر اساس اخبار واصله یکی از شرکت های مهم داروسازی در ماههای گذشته نسبت به متوقف کردن خط تولید سرم خود اقدام کرده است.
علل توقف خط تولید «سرُم» چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: بر اساس اخبار واصله یکی از شرکت های مهم داروسازی در ماههای گذشته نسبت به متوقف کردن خط تولید سرم خود اقدام کرده است.

متن نامه نماینده اصفهان به رئیس سازمان بازرسی به شرح زیر است:

با توجه به کمبود شدید سرم در کشور که مشکلات متعددی را برای کادر خدوم درمان و هموطنان عزیزمان ایجاد کرده، بر اساس اخبار واصله یکی از شرکت های مهم داروسازی در ماههای گذشته نسبت به متوقف کردن خط تولید سرم خود اقدام کرده و وزارت بهداشت اظهار دارد که این حرکت یکی از علل اصلی ایجاد مشکلات و کاهش سرم در سطح کشور می باشد.

با عنایت به اینکه مطرح شده، شرکت مذکور دولتی می باشد، خواهشمند است دستور فرمایید علل توقف خط تولید که بر اساس گزارشات واصله، با دستور مدیران مربوطه شرکت صورت گرفته و همچنین عدم تدبیر لازم توسط سازمان غذا و دارو ، مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد.مزید امتنان است دستور فرمایید اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع نمایند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین