کد خبر: ۷۲۱۵۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

پاداش بازنشستگان سال ۹۹ پرداخت شد

سازمان برنامه و بودجه در آخرین روز‌های دولت دوازدهم، پاداش بازنشستگان را در سال ۹۹ در ۲۹ استان پرداخت کرد.
پاداش بازنشستگان سال ۹۹ پرداخت شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نه تنها در دو گفت و گوی لایو اینستاگرامی خود بلکه در آخرین سفر استانی‌اش به استان گلستان این اطمینان خاطر را به بازنشستگان داده بود که پاداش بازنشستگی آن‌ها را تا پیش از پایان عمر دولت دوازدهم پرداخت خواهد کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سوم مردادماه در نامه‌ای به خزانه داری کل کشور، دستور افزایش و تخصیص اعتبارات هزینه عمومی دستگاه‌های اجرایی صرفاً بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۹ را صادر نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
1
ایکاش معوقه فروردین ماه هم زودتر پرداخت می‌شد. بازنشسته‌ها به سختی روزگار میگذرانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
0
دولت ... تمام شد ولی طلب ما را نداد،...
جمعی از بازنشستگان سال 99 بهداشت و در مان از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
0
با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سستی و قصور کردند و پرداخت نکردند......لطفا خواهشمندیم شما عزیزان پیگیری نمایید با تقدیم احترام .....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین