کد خبر: ۷۲۱۸۵۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

علم‌الهدی: استفاده نکردن از ماسک شهامت نیست

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیأت‌های عزاداری باید الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند، گفت: استفاده نکردن از ماسک نشانه شجاعت نیست بلکه مظلمه شرعی دارد.
علم‌الهدی: استفاده نکردن از ماسک شهامت نیست
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی موجب توسعه ویروس کرونا می‌شود و باید توجه داشت که تظاهر به این منکر شرعی فسق است.

سیداحمد علم‌الهدی ادامه داد: تخطی از دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت نکردن فاصله فیزیکی و استفاده نکردن از ماسک شهامت نیست و چون در توسعه بیماری اثر دارد مظلمه شرعی دارد.

وی با تقدیر از هیأت‌هایی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم خود را برگزار می‌کنند، تاکید کرد: حتما باید تاسوعا و عاشورای امسال الگوی التزام هیأتی‌ها به دستورالعمل‌ها باشد و این ملاحظات با دقت تمام به اجرا دربیاید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از کمک‌های آستان قدس برای مقابله با کرونا نیز تقدیر کرد و گفت: تولیت آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع کرونا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام همت خود را به کار گرفت و این روزها که پیک پنجم کرونا را تجربه می‌کنیم با در اختیار قرار دادن اماکن زیر نظر این آستان مقدس برای رسیدگی به بیماران و کمک به تأمین اقلام دارویی خدمت بزرگی را به مشهدالرضا(ع) می‌کند.

علم‌الهدی فداکاری‌های کادر درمان در شرایط سخت کرونایی این روزها را یادآور رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران دانست و بیان کرد: مردم این روزها و از خودگذشتگی کادر درمانی را فراموش نمی‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین