کد خبر: ۷۲۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۴۹
هفته بیست و هفتم لیگ اسپانیا برگزار شد

به کام رئال و ویارئال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شکست بارسلونا در هفته بیست و هفتم لالیگا مقابل ویارئال نه تنها رویای قهرمانی این تیم را از بین برد که حتی جایگاه دوم آن‌ها را هم به خطر انداخته است. 

بارسلونا در این بازی در خانه خود شکست دو بر یک را مقابل ویارئال پذیرفت تا اختلاف آن‌ها با رئال صدرنشین به 8 امتیاز برسد. یازده بازی تا انتهای فصل باقی مانده و احتمال جبران این فاصله بعید است. آن‌ها به ویارئال، تیم سوم جدول باختند تا فاصله این دو تیم به چهار امتیاز تقلیل یابد. 

در این بازی پربرخورد و خشن، ابتدا مارکوس سنا روی یک ضربه پنالتی در دقیقه 31 میهمان را پیش انداخت. این پنالتی روی حرکت انفرادی گی‌یرمو فرانکو و اشتباه ویکتور والدس به دست آمد. ژاوی هرناندز در دقیقه 67 بازی را به تساوی کشاند، اما گل یان دال توماسون، بازیکن تعویضی ویارئال در دقیقه 81 مهمان را به پیروزی رساند.

شب قبل از این بازی هم رئال مادرید توانسته بود با دو گل هیگواین و رائول (از نقطه پنالتی)، گل والدو را جبران کند و در خانه بر اسپانیول پیروز شود و سه امتیاز حساس را به دست آورد. اسپانیول پیش از این امید فراوانی به حضور در جمع چهار تیم بالای جدول داشت که با این شکست امید آن‌ها هم مانند امید تیم همشهری‌شان به قهرمانی از بین رفت.

اتلتیکو مادرید، تیم چهارم جدول هم شکست بدی را در خانه ساراگوسا تجربه کرد. آن‌ها با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.
به این ترتیب، همه چیز به کام تیم‌های رئال مادرید و ویارئال شد. رئال فاصله‌اش را در صدر جدول با بارسلونا بیشتر کرد، و ویارئال هم نه تنها به بارسلونا نزدیک شد که فاصله‌اش را با سایر تیم‌ها هم افزایش داد.

نتایج این هفته رقابت‌های لالیگا:
رئال مادرید 2 - اسپانیول 1
ساراگوسا 2 - اتلتیکو مادرید 1
اتلتیک بیلبائو 2 - وایادولید 0
مایورکا 7 - رکرتیوو اوئلوا 1
اوساسونا 2 - المریا 1
راسینگ سانتاندر 3 - بتیس 0
رئال مورسیا 0 - ختافه 3
سویا 2 - لوانته 1
والنسیا 2 - دپورتیوو لاکرونیا 2
بارسلونا 1 - ویارئال 2
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین