کد خبر: ۷۲۲۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

بازگشت «تنها در خانه» پس از ۹ سال

قسمت ششم از مجموعه سینمایی «تنها در خانه» پس از ۹ سال وقفه، پاییز امسال اکران می‌شود.
بازگشت «تنها در خانه» پس از ۹ سال
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، قسمت جدید تنها در خانه با بازی آرچی ییتس ستاره جوان فیلم جوجو خرگوشه، ۱۲ نوامبر امسال (۲۱ آبان) به صورت اختصاصی روی سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس اکران می‌شود.

این فیلم که Home Sweet Home Alone نام دارد، به کارگردانی دن میزر نویسنده فیلم بورات و براساس فیلمنامه‌ای از مایکی دی و استریتر سیدل با همکاری تهیه‌کننده و نویسنده تنها در خانه اصلی ساخته شده است.

در قسمت جدید از کمدی تنها در خانه، ییتس نقش یک پسر نوجوان شیطان و باهوش به نام مکس مرسر را بازی می‌کند که خانواده‌اش برای گذراندن تعطیلات به ژاپن سفر کرده‌اند و او در خانه تنها مانده است. وقتی یک زوج طماع چشمشان خانه خانواده مرسر را می‌گیرد مکس برای حفاظت از خانه در برابر این دو متجاوز هر کاری که در توانش است انجام می‌دهد و در این راه از حقه‌ها و نقشه‌هایی استفاده می‌کند که چون قسمت‌های پیشین تنها در خانه لبخند روی لبان تماشاچی می‌نشانند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به الی کمپر، راب دلینی، ایزلینگ بیا، کنان تامپسون، تیم سیمونز، پیت هولمز، دوین راتری و کریس پارنل اشاره کرد.

فیلم اصلی تنها در خانه در سال ۱۹۹۰ روی پرده سینماها رفت و مک کالی کالکین را به یک ستاره جوان تبدیل کرد. تنها در خانه خوب فروخت و نقدهای مثبتی درباره تیم بازیگری، قدرت کمدی و موسیقی خود دریافت کرد. این فیلم در گیشه جهانی ۴۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش کرد و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر مرد در یک فیلم موزیکال یا کمدی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین