کد خبر: ۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۲:۲۹
وزیر تعاون اعلام کرد

آخرین اخبار از واگذاری زمین‌های 99 ساله

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر تعاون گفت: تعداد واجدان شرایط برای دریافت زمین‌های 99 ساله به یك میلیون و 300 هزار نفر رسیدند.

محمد عباسی در نشست مشترك مسوولان وزارتخانه‌های تعاون و مسكن و شهرسازی اظهار داشت: در اجرای طرح مسكن مهر اصل میدان داران حقیقی مردم هستند و ما به عنوان بخش دولتی در كنارشان زمینه و بستر لازم را فراهم می كنیم.

وی افزود: از یك میلیون و 500 هزار واحد تعهد شده 300 هزار واحد مسكونی روستایی و یك میلیون و 200 هزار واحد برای شهرها است.

عباسی با بیان اینكه كارهای پالایش ثبت نام‌ها برای واگذاری زمین 99 ساله انجام شده است گفت: یك میلیون و 300 هزار نفر پالایش شده‌اند كه این تعداد بیشتر از سهمیه امسال بود اما با تلاشی كه در این زمینه انجام شد توانستیم این كار را به سرعت به ثمر برسانیم.

وزیر تعاون خاطر نشان كرد: در سال آینده همین مقدار هدف گذاری شده است تا به نیاز مردم پاسخ دهیم از این رو هر اندازه كشش اجرایی در كشور اجازه دهد بتوانیم زمین واگذار كنیم این كار را انجام خواهیم داد.

وی گفت: تا كنون سه میلیون و 600 هزار متقاضی ثبت نام كرده اند كه براساس پالایشی كه انجام شده عزم راسخ دولت این است كه تمامی آنهایی كه ثبت نام كرده و واجد شرایط هستند در تامین مسكن به نتیجه برسند.

وزیر تعاون با بیان اینكه سال آینده اصل اقدام اجرایی در ساخت زمین‌های 99 ساله آغاز خواهد شد گفت: در طی 9 ماهه اخیر مقدمات كار ثبت نام، پالایش، برنامه‌ریزی نرم افزاری و واگذاری زمین انجام گرفت و اصل عملیات سال آینده كه ساخت این زمین‌هاست به اجرا در خواهد آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین