کد خبر: ۷۲۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۴

توضیح مجدد جنبش عدالتخواه دانشجویی در مورد گزارش عملکرد مجلس هفتم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درپی تکذیب خبری با عنوان "کارنامه نمایندگان بی‌نظم مجلس هفتم" از سوی امیر حسنخانی یکی از نمایندگان مجلس هفتم، جنبش عدالت‌خواه دانشجویی به عنوان ارائه دهنده این گزارش، با ارسال توضیحاتی مجددا بر اعتبار گزارش خود تاکید کرد. 

در توضیحات جنبش عدالت‌خواه دانشجویی درباره کارنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: 

احتراماً به استحضار می‌رساند جنبش عدالتخواه دانشجویی بارها از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی آقای دکتر حداد عادل دعوت نمود تا پاسخگوی برخی سوالات درباره عملکرد مجلس هفتم و نمایندگان آن باشند، که متاسفانه ایشان از قبول این دعوتها و پاسخ به سوالات امتناع نموده‌اند. به ویژه‌نامه مورخ 1/12/86 جنبش عدالتخواه دانشجویی مبنی بر ارائه آمارهای مربوط به عملکرد مجلس تا کنون بی‌پاسخ مانده است.

لذا این اتحادیه در جهت آگاه‌سازی مردم از عملکرد نمایندگان مجلس هفتم، بر مبنای اطلاعات مندرج در مشروح مذاکرات مجلس که در سایت رسمی قوانین مجلس (http://law.majlis.ir) موجود می‌باشد اقدام به استخراج این آمار نموده است. البته در بند نهم واحد تاخیرها «دقیقه» بوده است که به اشتباه ساعت ذکر شده است. ضمن اصلاح این خطا، انتظار می‌رود مراجع آمارها را به طور رسمی اعلام نمایند که در این صورت میزان صحت وسقم این آمارها مشخص گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین