کد خبر: ۷۲۴۱۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

تمجید کیهان از رئیسی و حمله به رسانه‌های اصلاح‌طلب

روزنامه کیهان ضمن تمجید از دولت رئیسی، خطاب به رسانه های اصلاح طلب نوشته است: چرا خبرهای رئیسی را گسترده پوشش نمی دهید؟
تمجید کیهان از رئیسی و حمله به رسانه‌های اصلاح‌طلب
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه دولتی کیهان نوشت: روزنامه‌هایی مثل اعتماد، آرمان، شرق، آفتاب یزد و... یا کلاً هیچ تیتر و عکسی از حضور دولتمردان در میان مردم خوزستان و رسیدگی به مشکلات آنها در صفحه اول خود درج نکردند و یا به درج یک تیتر بسیار ریز بسنده کردند.

این اقدام غیرحرفه‌ای در حالی است که رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان و چاره‌جویی برای آنها بلافاصله پس از تشکیل دولت جدید، حائز اهمیت خبری بسیار بالایی است. اما گویا برای نشریات زنجیره‌ای، اخبار خوزستان و سایر مناطق صرفاً وقتی مهم است و باید در صفحه اول این نشریات به شکل برجسته منعکس شود که مدیران به مشکلات رسیدگی نکنند و در اثر انباشت آنها و نارضایتی مردم، التهابات سیاسی اتفاق بیفتد و دشمنان روی امواج بی‌کفایتی برخی مدیران اسکی بروند.

جالب اینکه روزنامه شرق به موازات سانسور مطلق سفر آقای رئیسی و هیئت همراه در صفحه اول خود، در سرمقاله‌ای نوشت: «بعید است مجلس و دولت بتوانند رابطه جدیدی از دولت- ملت تعریف کنند. رابطه‌ای که در دو دهه گذشته آسیب فراوانی دیده است. البته این نگرانی هم وجود دارد که آنان اصلاً باور راسخی به ایده دولت- ملت نداشته باشند؛ دولت- ملتی که براساس منافع ملی شکل می‌گیرد و به ندرت در دولت‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

دولت تراز انقلاب اسلامی

کیهان همچنین در یادداشتی به قلم حسین شریعتمداری به تمجید از ابراهیم رئیسی پرداخت و نوشت: اقدامات دو سه روز اخیر رئیسی نشان داد،دولت او تراز انقلاب اسلامی است!

در بخشی از این یادداشت آمده است: حضرت امام -رضوان الله تعالی علیه- می‌فرمودند: « من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین(ع) هستند». این واقعیت را در رخدادهای ۴۲ ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فراوانی می‌توان دید و ...

کیها نوشته است: نگاهی - هرچند گذرا - به کارنامه آیت‌الله رئیسی و نمونه‌هایی مثال‌زدنی از مقابله بی‌امان با فساد، مردم دوستی، ساده زیستی، فداکاری، شجاعت، پُرکاری و ... که در کارنامه ایشان به ثبت رسیده و در همین دو، سه روز گذشته نیز قابل دیدن است، به وضوح حکایت از آن دارد که دولت پیش‌ روی، دولتی در تراز انقلاب اسلامی و شایسته مردمی است که امام راحلمان توصیف فرموده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
اینکه روزنامه های خصوصی اصلاح طلب خبرهای سفر رئیسی به اهواز را پوشش نداده اند، کار مطلوبی نیست اما اینکه روزنامه وابسته به بیت المال، خبرهای دولت را وارونه جلوه بدهد و برضد دولت کارشکنی بکند و اکنون مدعی هم باشد، جای پرسش دارد.
# روزنامه-توپخانه
غیر قابل نشر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
تو مگه پوشش نمیدی بس نیست؟ نکنه خودتم میدونی کسی روزنامه ات را نمیخوند؟... میخواستی یه جوری بری که چارتا ادم رغبت بکنند .....بخونند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین