کد خبر: ۷۲۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۹
دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی :

لزوم حضور نمایندگان کاندیداها هنگام شمارش آرا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد سلامتی دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی گفت: «چون مجریان و ناظرین وزارت کشور از یک طیف خاص هستند باید وزارت کشور برای حضور نمایندگان کاندیداها در انتخابات وزارت کشور در هنگام شمارش آرا تمهیدات لازم را فراهم آورد».

سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در خصوص تمهیدات وزارت کشور برای اینکه اطمینان خاطر به کاندیداها داده شود که آرا صیانت می شود، گفت: «چون مجریان و ناظرین در وزارت کشور همه از یک طیف خاص هستند ذهنیت مناسبی برای اصلاح‌طلبان واکثریت مردم طرفدار اصلاح‌طلبان وجود ندارد».

وی اظهار داشت: «برای اطمینان خاطر کاندیداها، وزارت کشور باید تمهیدات لازمی را برای حضور جدی و دقیق نماینده کاندیداها فراهم کنند».

سلامتی باتاکید بر اینکه نمایندگان کاندیدا در ستاد انتخاباتی وزارت کشور کنار گذاشته نشوند، گفت: «تسهیلاتی از سوی وزارت کشور باید فراهم شود تا نمایندگان کاندیدا با آسودگی و نظارت قانونی در کنار صندوق‌های رای حضور داشته باشند تا امکان شائبه کمتر شود».

دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی افزود: «از نمایندگان کاندیداهای اصلاح‌طلب برای حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور دعوت شده و امیدواریم مقدمات لازم جهت حضور آنها از سوی وزارت کشور آماده شده باشد». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین