کد خبر: ۷۲۴۲۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲

پیش‌بینی درباره جنگ‌های آینده

رئیس شرکت دولتی فضایی روسیه (روس کاسموس) اعلام کرد که جنگ‌های آینده، فضایی خواهد بود و ممکن است جنگ بین کشورها از فضا شروع شود.
پیش‌بینی درباره جنگ‌های آینده
آفتاب‌‌نیوز :

دیمیتری راگوزین روز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه اینترنتی گازتارو گفت: اگر درباره جنگ‌های آینده بخواهیم سخن بگوییم و پیش بینی‌هایی که تحلیل گران می‌کنند، در صورتی که جنگ جدی بین کشورها رخ دهد، از فضا شروع خواهد شد.

وی افزود: مناقشه بین دو کشور از نابودی مجموعه ماهواره‌های یک کشور در مدار زمین آغاز خواهد شد.

رئیس شرکت روس کاسموس با بیان اینکه روسیه در تاریخ خود جنگ‌های زیادی داشته است ادامه داد: روسیه برای نابودی هر گونه حمله‌ای از جمله حمله از فضا آماده است.

**آمریکا سلاح ضدماهواره می‌سازد

رئیس شرکت دولتی فضایی روسیه خاطر نشان کرد که آمریکا سلاح ضدماهواره می‌سازد و آن را آزمایش می‌کند.

وی در مورد اتهام آمریکا به روسیه در مورد ایجاد دستگاه‌های ضدماهواره تصریح کرد: این گونه ادعاهای طرف آمریکایی، جنبه تبلیغاتی دارد.

راگوزین بیان کرد: روسیه سیستم قوی نظارت بر فضای پیرامون کره زمین دارد. اگر طرف آمریکایی فکر می‌کند ما در فضا نظارت نمی‌کنیم اشتباه می‌کند.

وی این را نیز گفت که استقرار سلاح هسته‌ای در فضا اقدام غیرقانونی است و اگر واشنگتن به چنین اقدامی متوسل شود روسیه پاسخ مناسب خواهد داد.

مقام روس در واکنش به این پرسش که پاسخ روسیه به این اقدام چگونه خواهد بود اظهار داشت: این سوال را باید از ریاست وزارت دفاع و نیروی هوافضای روسیه پرسید.

راگوزین این را نیز گفت که نبود سرمایه گذاری بخش خصوصی در امور فضایی روسیه، مانع توسعه فعالیت‌های تجاری در بخش فضا شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین