کد خبر: ۷۲۴۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کارشناسان بهداشتی نیوزیلند از مرگ یک زن پس از تزریق واکسن کروناویروس فایزر خبر دادند که به نظر می رسد اولین مورد فوت مرتبط با این واکسن بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

هیئت نظارت بر ایمنی واکسن اعلام کرده است که مرگ این زن احتمالا به دلیل میوکاردیت یا التهاب عضله قلب بوده است و از عوارض جانبی نادر این واکسن است. همچنین مسائل پزشکی دیگری وجود دارد که می تواند اثربخشی واکسیناسیون را تحت تاثیر قرار دهد.

با این حال مقامات می گویند که علت مرگ این زن هنوز مشخص نشده است.

هرچند، هیئت نظارت بر ایمنی واکسن اعلام کرده که عارضه میوکاردیت احتمالا به دلیل واکسیناسیون بوده است.

در گزارش این هیئت آمده است: این اولین مورد در نیوزیلند است که فوت پس از واکسیناسیون با واکسن فایزر گزارش شده است.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، به گفته تنظیم کنندگان مقررات دارویی در اروپا، میوکاردیت یک عارضه جانبی بسیار نادر واکسن های کووید-۱۹ ساخته شده در دو شرکت فایزر و مدرناست.

بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
1
گربه دهنش به گوشت نمی رسدمیگه اخ اخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین