کد خبر: ۷۲۴۸۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
ایران را مهمترین مسئله امنیت ملی اسرائیل

سفیر اسرائیل: ایران قصد وارد شدن به هیچ نوع سازش یا مذاکره‌ای ندارد

سفیر اسرائیل در انگلیس، ایران را مهمترین مسئله امنیت ملی این رژیم توصیف کرد و مدعی شد که این رژیم و انگلیس همواره دیدگاه مشترکی درقبال ایران دارند.
سفیر اسرائیل: ایران قصد وارد شدن به هیچ نوع سازش یا مذاکره‌ای ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

زیپی هوتووِلی سفیر اسرائیل در انگلیس در گفت وگو با نشریه جوئیش کرونیکل به طرح ادعاهایی علیه ایران پرداخت و با اشاره به آغاز به کار دولت جدید در تهران مدعی شد که تهدید قریب‌الوقوع برنامه هسته‌ای ایران، اهمیت روابط تل‌آویو و لندن را بیشتر از قبل نشان می دهد.

وی در ادامه سیاست‌های ایران هراسی گفت: موضوع ایران مهمترین مسئله امنیت ملی ما است. من فکر می‌کنم وقتی صحبت از بریتانیا به میان می‌آید، ما همواره درباره اینکه ایران به کجا می‌رود دیدگاه مشابهی داشته ایم.

این دیپلمات صهیونیست همچنین مدعی شد: اکنون به روشنی مشخص شده است که ایران قصد وارد شدن به هیچ نوع سازش یا مذاکره‌ای ندارد، همه ما باید به میز مذاکره برگردیم و چگونگی اطمینان از عدم دستیابی ایران به اهدافش را مورد بازبینی قرار دهیم. ما باید اطمینان یابیم که اشتباهات تاریخی تکرار نمی‌شود.

هوتووِلی در بخش دیگری از این مصاحبه نسبت به افزایش یهودی ستیزی در انگلیس ابراز نگرانی کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی در حالی برای ایجاد و گسترش ایران هراسی همواره به طرح ادعاهایی علیه برنامه هسته ای کشورمان می پردازند که این رژیم تنها دارنده زرادخانه هسته ای در منطقه خاورمیانه به شمار می آید اما هیچگاه این مسئله را به طور رسمی نپذیرفته و عضو هیچ یک از معاهدات بین المللی مرتبط با تسلیحات اتمی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
افشین
|
Turkey
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
1
22
ما هم سفیر داریم اونا هم سفیر دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
1
17
اين خانم سفير قصد ازدواج نداره؟
داداشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
16
چه دشمن نازی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین