کد خبر: ۷۲۵۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزد شد

در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با کسب شش رأی به عنوان شهردار منتخب یزد انتخاب و معرفی شد.
ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزد شد
آفتاب‌‌نیوز :

در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضا عصر امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد، ابوالقاسم محی الدینی با شش رأی به عنوان شهردار منتخب یزد انتخاب و معرفی شد.

ابوالقاسم محی‌الدینی، جمال بافرانی و محمد جواد ابوالحسینی سه گزینه نهایی شورای اسلامی شهر یزد برای سکانداری شهرداری شهر جهانی یزد بودند.

غلامحسین دشتی رئیس شورای شهر یزد در این نشست که در صحن علنی شورا برگزار شد، بر انتخاب شهردار واجد شرایط تاکید کرد و گفت: شهردار منتخب باید بتواند پاسخگوی نیازهای شهر و مجری برنامه‌ها و رویکردهای شورای شهر باشد.

به گفته وی، آشنا بودن به مسائل استان و توانمندی در حل مسائل استان به ویژه مسائل و مشکلات متراکم موجود در بخش‌های مختلفی که به این شورا رسیده از جمله مهمترین مسائلی بود که مد نظر اعضای شورا قرار داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه رزومه ۴۱ نفر به شورای شهر رسید، گفت: ۱۷ نفر از این افراد مطابق با آیین‌نامه وزارت کشور واجد شرایط بودند و کمیته ویژه شورای شهر اقدام به بررسی صلاحیت این افراد کرد و در نهایت از بین این ۱۷ نفر، هشت فرد برای مصاحبه حضوری و ارائه برنامه‌ها به جلسات شورا دعوت شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین