کد خبر: ۷۲۵۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

انتقاد فریادشیران از مخالفان استقلال

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: برخی‌ها به دنبال خراب کردن این تیم هستند و بهتر است در این برهه حساس سکوت اختیار کنند تا ثابت کنند استقلالی هستند نه اینکه فقط حرف بزنند.
انتقاد فریادشیران از مخالفان استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

«ناصر فریادشیران» روز دوشنبه اظهار داشت: «احمد مددی» در هفته‌های گذشته حضوری جدی و مستمر در باشگاه استقلال داشت و جلسات فراوان باعث شد به ویروس کرونا مبتلا شود. شایعاتی که پیرامون استعفای او از سمت مدیرعاملی استقلال شنیده می‌شود به دور از واقعیت است و شایعات را افرادی درست می‌کنند که می‌خواهند در آستانه دیدار حساس با الهلال به استقلال ضربه بزنند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او امروز یا فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد تا دوباره امور باشگاه را در دست بگیرد. من نیز همچنان به دلیل ویروس کرونا تحت نظر هستم.

فریادشیران تصریح کرد: مددی به دنبال اصلاحات در باشگاه استقلال است و به همین دلیل قراردادهای نوینی با بازیکنان به امضا رساند که الگوبردای از باشگاهاهای اروپایی بود و بازیکنان بر اساس عملکرد فنی و حضورشان در ترکیب تیم پول می‌گیرند.

وی تاکید کرد: برخی‌ها به دنبال خراب کردن استقلال هستند و بهتر است در این زمان حساس سکوت اختیار کنند تا ثابت کنند استقلالی هستند نه اینکه فقط حرف بزنند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد: مهدی قائدی با مبلغ بالا که بزرگ‌ترین ترانسفر در تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود به باشگاه الاهلی امارات فروخته شد و پول فروش او ظرف این هفته به حساب باشگاه واریز خواهد شد تا مشکلات مالی باشگاه حل شود.

فریادشیران اظهار داشت: خواسته‌های سرمربی باشگاه استقلال تا آنجایی که در حد توان کادر مدیریت و هیات مدیره بود انجام شد و امیدواریم استقلال در دیدار با الهلال عربستان بتواند نتیجه قابل قبولی را کسب کرده و به مرحله بعدی صعود کند.

وی در پایان گفت: مددی و من در صورتی که تست کرونایمان منفی بود به جمع کاروان استقلال اضافه خواهیم شد. احمد مددی با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین