کد خبر: ۷۲۵۸۷۷
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

پیشنهاد کیهان و حسن عباسی به اصلاح‌طلبان: نظام در فتنه ‎پنجشیر دخالت نمی‌کند/ تحت عنوان تیپ «اصلاحاتیون» به افغانستان بروید

حسین شریعتمداری نوشت: برادر عزیزمان آقای حسن عباسی نظر شنیدنی و جالبی مطرح کرده‌اند که اگر با یک پیوست اجرایی و عملیاتی همراه شود می‌تواند ادعاهای یک جریان سیاسی غربگرا و پُر مدعا را نیز به بوته راستی‌آزمایی کشانده و نقش تعیین‌کننده‌ای در جدایی آب از سراب داشته باشد.
پیشنهاد کیهان و حسن عباسی به اصلاح‌طلبان: نظام در فتنه ‎پنجشیر دخالت نمی‌کند/ تحت عنوان تیپ «اصلاحاتیون» به افغانستان بروید
آفتاب‌‌نیوز :

حسین شریعتمداری نوشت: برادر عباسی نوشته‌اند: « اصلاح‌طلبانی که امروز علم جنگ برداشته و نظام را به مداخله در فتنه ‎پنجشیر تحریص می‌کنند، همان کسانی هستند که در زمان اشغال کویت توسط صدام و حمله آمریکا به عراق، صدام را خالد بن ولید خوانده و خواستار مداخله ایران در جنگ خلیج‌فارس به نفع صدام شدند».

در این باره گفتنی است:

۱- باید به نوشته ایشان اضافه کرد که مروری گذرا بر مواضع مدعیان اصلاحات به وضوح نشان می‌دهد نظری متفاوت با خواست و منافع آمریکا - و اسرائیل- نداشته‌اند به‌گونه‌ای که برای پیش‌بینی موضع آنها درباره فلان موضوع، می‌توان به موضع آمریکا در آن خصوص مراجعه کرد. این خصیصه ذلت‌بار مدعیان اصلاحات (البته برخی از آنها و نه همه آنان) بیرون از دایره ادعاست و به آسانی قابل دیدن و اثبات است. به‌عنوان مثال و فقط به عنوان مثال بخوانید؛

۲- وقتی آمریکا و متحدان غربی و عبری و عربی آن برای اشغال سوریه و خارج کردن این کشور از محور مقاومت همداستان شده و ائتلافی با نام فریبنده«دوستان سوریه» ! تشکیل داده و سیل اسلحه و مهمات را برای تروریست‌های تحت مدیریت خود به سوریه گُسیل داشتند،ایران وحزب‌الله لبنان که این حرکت را درتقابل با منافع و موجودیت مقاومت(از جمله ایران اسلامی) می‌دانستند به کمک دولت سوریه شتافتند، د آن هنگام مدعیان اصلاحات جیغ بنفش می‌کشیدند که چرا باید به سوریه برویم؟! یعنی دقیقاً همسو با آمریکا و متحدانش و در دشمنی آشکار با مردم وطن خود (بخوانید وطن‌فروشی)!

۳- آمریکا (به اعتراف صریح هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا درکتاب خاطراتش -HARD CHOICE- انتخاب سخت) تروریست‌های تکفیری داعش را ساخت و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و عربستان و امارات و ... را به حمایت سیاسی و تسلیحاتی این گروه وحشی فراخواند. سران داعش بی‌مهابا و به صراحت اعلام کردند که هدف نهایی آنها ایران اسلامی است و حرکتی که از موصل عراق آغاز کرده‌اند در ایران به نتیجه نهایی می‌رسد! حفاظت از جان و مال و ناموس مردم ایران و عراق و سوریه و ... برای ایران یک وظیفه قطعی دینی و ملی و انسانی بود و بی‌توجهی به آن گناهی بزرگ و نابخشودنی بود. درک این نکته بدیهی برای کودن‌ترین افراد هم قابل درک بود و بسیار بعید بوده و هست که مدعیان اصلاحات از فهم آن عاجز بوده باشند! ولی این فرقه غربگرا قتل‌عام زن و مرد و کودک هموطن خویش به دست داعش و به‌اسارت و کنیزی گرفتن دختران مظلوم این مرز و بوم از سوی تروریست‌های داعش را فقط به این علت که خواست آمریکا و اسرائیل است بر مخالفت با خواست دشمنان تابلودار وطنشان ترجیح دادند و فریاد برآورده و زمین و زمان را به هم دوختند که چرا باید جوانانمان را برای مقابله با داعش به سوریه و عراق اعزام کنیم؟! و به‌گونه‌ای سخن می‌گفتند که انگار اعزام نیرو به سوریه و عراق، صدقه دادن به آنهاست و اصلاً به روی نامبارک خود نمی‌آوردند که ایران اسلامی در این حرکت از جان و مال و ناموس ملت خود دفاع می‌کند و ...بیهوده نبود که نتانیاهو می‌گفت اصلاح‌طلبان اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند! و گفتنی است شعار« نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را تارنمای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به مدعیان اصلاحات پیشنهاد-بخوانید دیکته-کرده بود.

به این بخش از سخنان یکی از همین مدعیان دوآتشه اصلاحات که در اصفهان ایراد شده بود توجه کنید! می‌گوید: «مگرما این جوان‌های عزیز را از سر راه آوردیم،همین‌طوری بفرستیم تا شهید شوند. ما دلمان می‌سوزه که جوان‌هایمان چرا باید شهید بشوند. چرا مردم باید کشته بشوند»! یعنی ایشان و طیف غربگدای متبوعش نمی‌دانند که اگر پای داعش به ایران می‌رسید علاوه‌بر قتل‌عام وحشیانه توده‌های مردم، زنان و دخترانشان را هم به کنیزی و اسارت می‌برد و... عجب غیرتی؟! و چه وطن‌فروشی آمیخته به ذلتی؟!

۴- اکنون هم که آمریکا در افغانستان با شکست مفتضحانه‌ای روبه‌رو شده است و آرزوی دیرینه خود که برپایی جنگ مذاهب و اقوام و کشاندن پای ایران به این توطئه است را برباد رفته می‌بیند، همان فرقه سیاسی غربگدا برخلاف سر و صدای قبلی که سوریه و عراق و داعش به ما چه ربطی دارد (بخوانید چون به زیان آمریکاست) امروز جیغ می‌کشند که چرا علیه طالبان (به نفع آمریکا) وارد جنگ نمی‌شویم؟!

۵- حالا یک پیشنهاد منطقی و همه‌پسند در میان است و آن اینکه یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود و مدعیان اصلاحات جهت اعزام به افغانستان در آن ثبت‌نام کرده و برای مبارزه به پنجشیر و یا هر نقطه دیگر افغانستان اعزام شوند.

نام «تیپ اصلاحاتیون» ! هم اسم با مسمایی برای این تیپ است! اگر در ادعای خود صادق هستید، بسم‌الله، بفرمائید در این تیپ ثبت‌نام کنید! بهانه نیاورید که این حرکت با سیاست‌های رسمی نظام ناهمخوان است! چرا که، اولاً؛ تاکنون کدام حرکت شما با سیاست‌های نظام همراه بوده است ؟! ثانیاً؛ کدام موضع و اقدامتان با خواست آمریکا ناهمخوان بوده است؟!

ثالثاً؛ (بلاتشبیه و با پوزش از این تشبیه که قیاس‌مع‌الفارق است) مگر فاطمیون و زینبیون با اجازه دولت‌های خود به جنگ با داعش رفته‌اند؟! شما هم تحت عنوان تیپ «اصلاحاتیون» به افغانستان بروید با این تفاوت که آنها به دفاع و حمایت از مردم مظلوم و در مخالفت با آمریکا و عربستان و امارات و دولت‌های اجق وجق عربی برخاسته‌اند و شما ... !!!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
5
43
شما هم دسته جمعی برید سوریه لبنان یمن ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
شماها چند بار رفتید سوریه و یمن؟؟؟؟؟
ضمنا دلار های بی وقفه و خطوط تدارکاتی ماهان و ذخایر پول ارگانهای ....هم شامل آنها خواهد شد
و بعد ....
بشار اسد سکولار لاییک ، فرزند حافظ اسد ... ، محور مقاومت است ولی فرزند خلف شاه مسعود ، بزرگترین مبارز با امپریالیسم و مدافع افغانستان در برابر سلفیون و داعش ، بد است؟؟؟؟؟؟
گذر زمان حماقتهای شما را بر دوستانتان ثابت می کند ، زیرا این حماقت برای ما کامل روشن است
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
ما که رفتیم.
شما وجود داری بری پنجشر؟؟
بیدل
|
Hong Kong
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
5
31
اینهم یک پیشنهاد از طرف رسانه و سخنگوی طالبان در تهران است ، راجع بهش فکر میکنیم.
بیدل
|
Hong Kong
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
3
36
اینهم یک پیشنهاد از طرف رسانه و سخنگوی طالبان در تهران است ، راجع بهش فکر میکنیم.
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
جناب بیدل!!
مرز سوریه و اسرائیل در دست سپاه قدس و جبهه مقاومته و نباید خالی بشه.
تمام داعش منتقل شده افغانستان.
طالبان از اول دشمن سر سخت داعش بوده و هست و داره باهاش در افغانستان می جنگه.
دقت کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
5
33
آقایان شریعتمداری و عباسی!
با سلام
لطفاً به صراحت و با دلیل و مدرک قابل قبول بفرمایید شما و طرفدارانتان روی هم رفته چند درصدید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
3
29
یه سوال از عباسی....
دیپلماتهای سربریده مزار شریف شهید حساب می شوند یا قاتلین سفاک آنها؟
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
24
11
آفتاب لطفا!!
اولا: راست می گه آسیاب به نوبت
حالا نوبت شماست که می گفتین نه غزه نه لبنان
دوم: همین اصلاحاتیا چرا درباره شیعیان کشمیر ساکتن؟؟
سوم: جنگیدن وجود میخاد نه فقط ...
چهارم: شما اصلاحاتیا حرفای منافع کدخداتون رو تکرار می کنید. چراکه:
پنجم: مرز سوریه و اسرائیل دست قدس و جبهه مقاومته. نباید خالی بشه.
ششم: طالبان اگه بخاد بجنگه اقوام مخالف پاکستان و افغان ها هم باهاش می جنگن که به ضررشه. هرگز نخاهد جنگید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
7
31
کیهان نماینده طالبان پاکستان و اشغالگر افغانستان و جاده صاف کن آنها در ایران ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
2
25
آقای عباسی عزیز
تو را به خدا دست از این فرقه بازی بردارید؛ مسئله افغانستان اصلاح طلب اصولگرا بردار نیست؛ شما اصلا فرض کن اصلاح طلبان عوض شده اند؛ باب توبه که بسته نیست، فکر کن توبه کرده اند؛ در ضمن کدام اصلاح طلب گفته بروید در پنجشیر بجنگید نیروی نظامی ببرید؛ خواسته ملت ایران از شما و از رائفی پور و دیگران این است که اگر با احمد مسعود مشکل دارید، ایرادی ندارد، لااقل سکوت کنید، موضع گیری نکنید، طالب را تطهیر نکنید، احمد شاه مسعود را تخریب نکنید، احمد مسعود را تخریب نکنید، ملت افغانستان را نا امید نکنید، سکوت که می توانید بکنید، بروید از همان یوگی و دوستان مشکل در بیاورید، رائفی پور برود همان هی نماد شیطان پرستی اش را کشف کند، ول کنید افغانستان را، فقط سکوت کنید، این را که می توانید، نخواستیم در حمایت از مظلوم حرفی بزنید، لااقل از ظالم هم دفاع نکنید، ساکت بمانید، سکوت کنید درباب مسائل افغانستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
1
28
این کلمه نظام یعنی همه چی از ان ماست هر جا خواستیم بریم جلو میگیم نظام نه اصولگرا
ولی بقیه باید فقط با نام حزبیشون برن جلو
اگه این کار دیکتاتوری نیست پس چیه
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
3
30
جالبه اینا خودشونو نظام و صاحب مردم و مملکت میدونن!!!! طالبان انگشت کوچیکه شما هم نیست!!! دیدید حمایت از مقاومتتونم گزینشی و قومیتیست؟؟؟؟ چرا میگید طرفدار مردمید؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
1
27
فرصت مناسبی پیش آمده تا کیهان شعبه کابل را افتتاح کند
مواضع متناقض چند روز اخیر کیهان در خصوص طالبان برایشان درد سر ساز شده بناچار حرفها بی ربط می زند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
1
29
شماهم باتیپ طالبان به افغانستان برویو.طالبان های ایرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
4
15
قبلا این کار توسط فرمانده اصلاحات ارتشبد محمد خاتمی انجام پذیرفته. با عملیات تهاجمی ایشان 1-حزب اسلامی ترکیه برای اولین بار در طول تاریخ به حکومت رسید و توسط اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شد 2-حزب ا... لبنان از یک گروهک پاپتی به حزبی رسمی دارای نماینده در مجلس لبنان تبدیل شد وباز هم اتحادیه اروپا ان را برسمیت شناخت 3- گروهک منافقین مهم ترین گروه مخالف ایران توسط شیطان بزرگ جزو لیست تررویستها شد. اینو اقای شریعت م خوب میفهمه . اگه بازم بگم کهدیگه منهدم میشین. افتاب حتما چاپش کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
13
تا حالا هیچکس بحث ارسال نیروی نظامی به پنجشیر را نداشته ولی حمایت از طالبان هم در شأن نطام ما نیست.نظامی که خود را حامی مردم مظلوم دنیا می داند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین