کد خبر: ۷۲۶۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
تبلیغات

علت فروش بالای ایرفون Beats studio buds از زمان عرضه چیست؟

Beats یکی از معروف‌ترین برند‌های هدفون و اسپیکر است که توسط خواننده هیپ هاپ آمریکایی، دکتر دره و جیمی لوین رئیس سابق IGA تحت نام شرکت بیتس الکترونیک (Beats Electronics LLC) شروع به کار کرد. اول آگوست ۲۰۱۴، اپل تمامی سهام این شرکت را به صورت نقد، به مبلغ سه میلیارد دلار خریداری نمود و در حال حاظر این دو شرکت با هم کار می‌کنند.
علت فروش بالای ایرفون Beats studio buds از زمان عرضه چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

هدفون Beats Studio Buds دومین نسل از هدفون‌های کاملاً بی‌سیم شرکت Beats است که با اندازه کوچک و سبک و کیفیت ساخت بالایی که دارد جز بهترین هدفون‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. این محصول با امکانات منحصر به فرد خود طیف گسترده‌ای از مخاطبان را جذب کرده و از فروش فوق العاده بالایی برخوردار است.

برای بررسی بیش‌تر ایرفون بی‌سیم Beats Studio Buds با تهران اسپیکر همراه باشید.

هدفون بی‌سیم Beats studio buds از طراحی جمع و جور برخوردار است و به صورتی طراحی شده‌است که تمام قسمت حلزونی گوش را بپوشاند تا کاربر در استفاده طولانی مدت از هدفون دچار خستگی نشود و از استفاده از آن لذت ببرد.

هدفون Beats Studio Buds حفره بسیار کوچکی درون بدنه خود دارد که از فشار هوا بر روی پرده‌ی گوش می‌کاهد. در نتیجه از احساس فشار درون گوش جلوگیری می‌کند. کمپانی Beats برای این هدفون سه اندازه استاندارد مختلف ایرتیوب برای قسمت داخلی گوش با جنس سیلیکون در نظر گرفته است تا متناسب با سایز گوش خود آن‌ها را انتخاب کنید.

این محصول به دلیل طراحی حرفه‌ای و قرارگیری کامل در گوش در هر شرایطی حتی در هنگام فعالیت‌های شدید ورزشی نیز قابل استفاده است و به شما این اطمینان را می‌دهد که هدفون به بیرون از گوش پرتاب نمی‌شوند. ظاهر طراحی بدون پایه این محصول باعث شده تا امکان افتادن آن کم‌تر شود و کاملا در گوش کیپ باقی بماند.

کمپانی Beats برای افرادی که هدفونی به جز رنگ سفید می‌خواهند پیشنهاد ویژه در نظر گرفته است و این هدفون بسیار حرفه‌ای را در سه رنگ مختلف مشکی، سفید و قرمز به بازار عرضه کرده است.

علت فروش بالای ایرفون Beats studio buds از زمان عرضه چیست؟

این محصول دارای گواهینامه بین المللی IPX۴ است که مقاومت بدنه را در برابر آب و عرق ضمانت می‌کند تا با خیالی آسوده در هنگام ورزش از Beats Studio Buds خود استفاده کنید. هم‌چنین امکان استفاده از هرکدام از ایرباد‌ها به صورت مجزا نیز مقدور است.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم هدفون بی سیم Beats Studio Buds پخش صدای کاملا شفاف و واضح در تمامی فرکانس‌ها و بیس‌ها است. این هدفون بی‌سیم با مجهز بودن به درایور‌های قدرتمند ۱۲ میلی متری و پشتیبانی از فرکانس‌های صدا بین ۲۰ هرتز تا ۲۲ هزار هرتز می‌تواند تمامی صدا‌های موجود را بسیار دقیق و قوی تولید کند و کاربر از شنیدن صدایی باکیفیت لذت ببرد.

صدای قدرتمند و بالانس شده هدفون Beats Studio Buds از دیافراگم ۸.۲ میلی متری دوتایی پخش می‌شود که پیستون مرکزی دارد و اطراف آن انعطاف پذیر است. کانال دو اتاقه‌ی آکوستیک آن باعث می‌شود این هدفون استریو جداگانه داشته باشد و صدا‌های زیر و فرکانس کم را به خوبی پخش کند تا کاربر تمام نت‌ها را بشنود.

کمپانی Beats این هدفون را با امپدانس ۵۰ اهم و حساسیت ۱۱۵ دسی بل وارد بازار کرده است تا تمامی جزئیات صدا را برای شما قابل درک کند.

هدفون Beats Studio Buds اولین محصول از برند بیتس است که از قابلیت Find My Device پشتیبانی می‌کند؛ با استفاده از این ویژگی، این هدفون صدا بلندی تولید می‌کند و کاربر می‌تواند از محل آن مطلع شود. در واقع در صورتی که هدفون با بلوتوث جفت شده باشد، اگر آن را گم کنید می‌توانید با استفاده از برنامه Device Find My آخرین مکان آن را مشاهده کنید و کاری کنید تا صدا از آن پخش شود.

در این هدفون بی سیم جهت جلوگیری از ورود صدا به داخل هدفون و جلوگیری از ایجاد صدای مزاحم، سیستم حذف صدای اطراف یا Active Noise Canceling قرار داده شده‌است که در این محصول از کمپانی Beats این سیستم به طور خارق العاده‌ای عمل می‌کند و صدا‌های مزاحم را از بین می‌برد.

نویز کنسلینگ هدفون Beats Studio Buds دارای دو حالت Active و Transparency است که حالت اول به طور کامل صدای اطراف را حذف کرده و حالت دوم با فشردن دکمه‌ی b روی آن فعال می‌شود و صدای اطراف را تقویت کرده تا بتوانید بدون بیرون آوردن هدفون از گوش، صدای افراد را بشنوید.

یکی دیگر از علل محبوبیت بیش‌تر هدفون Beats Studio Buds روش تامین انرژی این سیستم صوتی است.

این محصول دارای یک باتری داخلی لیتیومی قدرتمند با قابلیت شارژ است که با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید با هر بار شارژ کامل باتری تا ۸ ساعت در صورتی که تکنولوژی Active Noise Canceling غیر فعال باشد و تا ۵ ساعت در صورتی که Active Noise Canceling آن فعال باشد از این محصول استفاده کنید. هم‌چنین این محصول مجهز به یک کیس شارژ باکیفیت است که ۱۶ ساعت انرژی را تامین می‌کند و در کل با وجود کیس شارژ میزان روشن بودن این هدفون و استفاده از آن به ۲۴ ساعت می‌رسد.

هدفون Beats Studio Buds از سیستم شارژ سریع Fast Charging نیز پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید به ازای هر ۵ دقیقه شارژ، ۱ ساعت از هدفون خود استفاده کنید و به لذت بردن از موسیقی بپردازید.

یکی از مشکلات هدفون‌های بدون پایه محدودیت کنترل فیزیکی آن‌ها است. کمپانی Beats راهی هوشمندانه برای حل این مشکل پیدا کرده است؛ مهندسان حرفه‌ای Beats دکمه‌ای فیزیکی برای کنترل پلی بک بالای هر هدفون قرار داده‌اند که می‌توانید اعمال مختلف را با استفاده از آن‌ها انحام دهید. به این صورت که با یک بار فشار دادن پخش و توقف موسیقی و پاسخ به تماس انجام می‌شود و با دو بار فشار دادن رفتن به آهنگ بعدی و با سه بار فشار دادن رفتن به آهنگ قبلی صورت می‌گیرد. هم‌چنین با یک بار فشار دادن و نگه داشتن این دکمه قابلیت ANC و Transparency که به صورت پیش فرض فعال هستند روشن و خاموش می‌شوند.

یکی از مزیت‌های خوب این هدفون بی‌سیم این است که می‌توانید با یک بار فشار و نگه داشتن دکمه را شخصی سازی کنید تا Siri برای شما فعال شود. به عنوان مثال، با لمس و فشار دکمه ایرباد سمت راست می‌توانید قابلیت ANC و Transparency را خاموش و روشن کنید و با لمس و فشار دکمه ایرباد سمت چپ، سیری را برای خود فعال کنید. با این حال هدفون Beats Studio Buds از قابلیت صوتی Hey Siri پشتیبانی می‌کند در نتیجه لزوما نیازی نیست تا دکمه‌ای فیزیکی برای آن استفاده کنید.

هدفون بی سیم Beats Studio Buds مجهز به یک میکروفون پیشرفته از نوع Dual beam-forming در بدنه خود است که صدا را با کیفیت بسیار عالی انتقال می‌دهد و می‌توانید از آن برای انجام مکالمات روزانه خود استفاده کنید.

هدفون Beats Studio Buds از بلوتوث نسخه ۵.۰ پشتیبانی می‌کند که شما می‌توانید از طریق بلوتوث به راحتی و با سرعت بالا به تمامی تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند اندرویدی و گوشی‌های اپل متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. هم‌چنین برای انجام مکالمات روزانه نیز می‌توانید از بلوتوث این هدفون استفاده کنید و از تماس‌هایی با صدای باکیفیت لذت ببرید. با استفاده از فناوری بلوتوث این محصول می‌توانید تا محدوده ۱۰ تا ۱۵ متری از دستگاه خود دور شوید و بدون تغییری در کیفیت اتصال، از موسیقی در حال پخش لذت ببرید. در واقع بهره مندی از اتصال بلوتوثی، تمام محدودیت‌های شما را برای اتصال به دستگاه‌های مختلف از بین می‌برد و دنیای وسیعی از دستگاه‌های هوشمند را برای استفاده شما مهیا می‌کند.

هدفون بی سیم Beats Studio Buds مانند دیگر محصولات جدید شرکت Beats، سازگاری فوق العاده‌ای با آیفون، آیپد، اپل واچ و مک دارد که این ویژگی از مزیت‌های این محصول به حساب می‌آید.

هنگام خرید این محصول یک جعبه باکیفیت از کمپانی مشهور Beats خواهید دید که در آن یک عدد هدفون Beats Studio Buds، یک عدد کابل شارژر USB از نوع C، سه جفت سر گوشی‌های سیلیکونی، کیس شارژ وایرلس، دفترچه راهنمای مخصوص هدفون قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین