کد خبر: ۷۲۶۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

نتایج لیگ برتر انگلیس/ پیروزی آسان لیورپول برابر لیدزیونایتد

 تیم فوتبال لیورپول در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس موفق شد تیم لیدزیونایتد را به آسانی شکست داده و با تیم‌های منچستریونایتد و چلسی هم امتیاز شود.
نتایج لیگ برتر انگلیس/ پیروزی آسان لیورپول برابر لیدزیونایتد
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال لیدزیونایتد و لیورپول در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه الندرود به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان «یورگن کلوپ» موفق شدند میزبان را با سه گل شکست دهند.

این دیدار از همان ابتدا با سرعت بسیار بالایی شروع شد و هر دو تیم توانستند موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کنند اما این تیم لیورپول بود که با گلزنی محمد صلاح در دقیقه ۲۰ توانست از حریف خود پیش بیفتد. صلاح با این گل به صدمین گل خود در لیگ برتر انگلیس رسید.

قرمزهای بندر لیورپول در نیمه نخست موقعیت های دیگری داشتند اما این نیمه با همان یک گل به پایان رسید تا شاگردان «مارچلو بیلسا» برای جبران نتیجه در نیمه دوم امیدوارتر باشند.

با شروع نیمه دوم دوباره شاگردان کلوپ بودند که در فاز تهاجمی بهتر از حریف کار می کردند. حملات این تیم در نیمه دوم هم جواب داد و فابینیو در دقیقه ۵۰ و روی یک توپ برگشتی توانست دروازه لیدز را برای بار دوم باز کند.

«پاسکال استرویک» که در این دیدار به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود در دقیقه ۶۰ با یک خطای شدید الیوت را به شدت مصدوم کرد و داور با یک کارت قرمز او را از زمین اخراج کرد تا لیدز ۱۰ نفره کار را دنبال کند.

در ادامه کار نیز تیم لیدز موفق نشد برابر حریف قدرتمند خود کاری را از پیش ببرد تا اینکه مانه در دقیقه ۹۳ موفق شد با یک چرخش دیدنی دروازه لیدز را برای بار سوم باز کند تا این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود لیورپول تمام شود. لیورپول با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به منچستریونایتد و چلسی، در رده سوم لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. لیدزیونایتد نیز با این شکست دو امتیازی ماند و در همان رده هفدهم ماند.

ترکیب لیورپول:

آلیسون، ویرجیل فندایک، جوئل ماتیپ، اندی رابرتسون، الکساندر آرنولد، تیاگو، فابیانو، الیوت، محمد صلاح، سادیو مانه و دیگو جوتا

ترکیب لیدزیونایتد:

ایلان مسیلر، دیگو یورنته، لیام کوپر، لوکه آیلینگ، جونیور فیرپو، کالوین فیلیپس، استوارت دالاس، رودریگو، جک هریسون، رافینیا و پاتریک بامفورد

در دیگر دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر انگلیس که دیروز برگزار شد، نتایج زیر رقم خورد:

کریستال پالاس ۳ - ۰ تاتنهام

آرسنال ۱ - ۰ نوریچ

برنت‌فورد ۰ - ۱ برایتون

لسترسیتی ۰ - ۱ منچسترسیتی

منچستریونایتد ۴ - ۱ نیوکسل

ساوتهمپتون ۰ - ۰ وستهام

واتفورد ۰ - ۲ ولورهمپتون

چلسی ۳ - ۰ استون ویلا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین