کد خبر: ۷۲۶۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
والیبال قهرمانی آسیا

ایران ۳ - تایلند صفر/ پیروزی بی‌دردسر شاگردان عطایی در بازی دوم

تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایلند به پیروزی قاطع ۳ بر صفر دست یافت.
ایران ۳ - تایلند صفر/ پیروزی بی‌دردسر شاگردان عطایی در بازی دوم
آفتاب‌‌نیوز :

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در صدر گروه B قرار دارد و با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

در بازی روز اول رقابت‌های قهرمانی آسیا، بلندقامتان ایران به مصاف تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ رفته و موفق شدند با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسند.

در بازی دوم این مسابقات، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۰:۳۰ امروز(دوشنبه) به مصاف تیم ملی والیبال تایلند رفت. بلندقامتان ایران در این مسابقه موفق شدند بدون دردسر با نتیجه ۳ بر صفر برنده شوند.

ست اول: ایران ۲۵ - ۱۷ تایلند

تیم ملی والیبال ایران ست اول این رقابت را بسیار طوفانی شروع کرد و توانست با نتیجه ۵ بر صفر از تایلند پیش بیفتد. تیم ملی والیبال ایران طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در ست اول تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه قاطع ۱۱بر ۴ از حریف جلو بیفتد.

در ادامه بازی، بلندقامتان ایران برتری خود را به بازیکنان تایلند دیکته کرده و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ ست اول را به نام خود کنند.

ایران در این ست ۱۱ حمله انجام داد درحالی که تیم ملی والیبال تایلند تنها در ۴ حمله موفق عمل کرد.

ست دوم: ایران ۲۵ - ۱۲ تایلند

ست دوم درحالی آغاز شد که بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ملی پوشان درخواست کرد که بازی را به شوخی نگرفته و جدی کار را پیش ببرند. در ابتدای این بازی تیم ملی والیبال ایران بازهم موفق عمل کرد و با نتیجه ۸ بر ۲ از حریف پیش افتاد.

بلندقامتان ایران در این ست عملکرد بی‌نقصی داشته و توانستند با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۲ ست دوم این رقابت‌ها را به نام خود کنند.

ست سوم: ایران ۲۵- ۱۸ تایلند

دو تیم در ست سوم پایاپای پیش رفته به طوری که تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال تایلند در امتیاز ۹ برابر شدند. در ادامه کار تایلند عملکرد خوبی داشت و موفق شد ۱۰-۹ از ایران پیش بیفتد؛ پس از این نتیجه عطایی تصمیم گرفت که زمان استراحت بگیرد تا این اختلاف امتیاز کاهش یابد.

در این ست تیم ملی والیبال تایلند عملکرد خوبی داشت و در امتیاز ۱۲ به سود تایلند رالی زیبایی بین تیم ملی والیبال ایران و تایلند شکل گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در پایان این ست توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی برسد تا علاوه بر ثبت این ست به نام ایران، بازی را با پیروزی به اتمام برساند.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند که برای تیم ملی والیبال ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی والیبال ایران سه‌شنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۵ بامداد در بازی سوم گروهی به مصاف پاکستان خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین