کد خبر: ۷۲۶۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

فروغی به اسکوچیچ چه گفت؟

رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما در گفتگو با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، پیروزی های اخیر تیم ملی در بازیهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.
فروغی به اسکوچیچ چه گفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

علی فروغی - رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما - در گفتگو با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ضمن تبریک پیروزی های اخیر تیم ملی فوتبال در بازیهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای موفقیت و پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی های باقیمانده نیز آرزوی موفقت کرد.

به گزارش  روابط عمومی شبکه سه سیما، فروغی ضمن تحسین آرامش حاکم بر تیم ملی فوتبال کشورمان و تمرکز تمام بازیکنان و کادرفنی برای موفقیت در بازی‌ها و رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: امیدواریم این پیروزی‌ها که باعث شادی ملت ایران و افزایش غرور ملی مردم عزیزمان می‌شود، در ادامه راه صعود تیم ملی نیز تکرار شود.

فروغی همچنین از توجه و احترامی که دراگان اسکوچیچ در طول تصدی مربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به فرهنگ و رسوم ایرانی دارد، قدردانی کرد.

در این گفتگو دراگان اسکوچیچ نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های صداوسیما نسبت به تیم ملی فوتبال در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: می‌دانم چقدر فوتبال و صعود به جام جهانی برای مردم ایران مهم است، بر این اساس تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با حمایت های رسانه ملی که تا امروز همراه ما بوده است، بتوانیم صعودی بی دغدغه به جام جهانی داشته باشیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین