کد خبر: ۷۲۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۱:۳۶

احمد عزیزی به مجهزترین بیمارستان کرمانشاه منتقل شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تائید متخصصان، احمد عزیزی دیشب به بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه منتقل شد.

به گزارش مهر، حسین عزیزی - برادر احمد عزیزی - با اعلام این خبر گفت: پزشکان و پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه زحمات بسیار زیادی برای احمد کشیدند اما به دلیل اینکه بیمارستان امام رضا (ع) از تجهیزات پزشکی مجهزتری برخوردار است پزشکان و بویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صلاح را در این دانستند که احمد به این بیمارستان منتقل شود.

وی افزود: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده قرار است پروفسور شارقی که یکی از برجسته ترین پزشکان مغز و اعصاب دنیا است جهت درمان احمد از اصفهان به کرمانشاه بیاید.

حسین عزیزی در ادامه از توجه ویژه مسئولان استان به خصوص مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تشکر و ابراز امیدواری کرد با دعای خیر مردم استان هر چه زودتر بهبودی در وضعیت احمد حاصل گردد.



احمد عزیزی شاعر برجسته کشورمان که همچنان در کما به سر می برد از عصر روز چهارشنبه 15 اسفند ماه به دلیل عارضه قلبی و کلیوی به کما رفت و در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه بستری شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین