کد خبر: ۷۲۷۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

آغاز به کار رسمی مهدوی‌کیا در تیم امید

پس از اعلام جواب این تست‌ها، بازیکنان از ساعت ۱۰ امروز در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال، اولین تمرین خود را زیر نظر مهدی مهدوی کیا و دو دستیارش(لامرس و شدیدی پور) برگزار کردند.
آغاز به کار رسمی مهدوی‌کیا در تیم امید
آفتاب‌‌نیوز :

۲۲ بازیکنی که به عنوان گروه اول بازیکنان دعوت شده به مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید روز گذشته خود را به کادرفنی این تیم معرفی کرده بودند، پس از حضور در هتل آکادمی فوتبال تست کرونا دادند که جواب تست تمامی نفرات منفی اعلام شد.

پس از اعلام جواب این تست‌ها، بازیکنان از ساعت ۱۰ امروز در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال، اولین تمرین خود را زیر نظر مهدی مهدوی کیا و دو دستیارش(لامرس و شدیدی پور) برگزار کردند. تمرینات این گروه از بازیکنان تیم امید ۲۸ شهریور به اتمام می‌رسد.همچنین ۴۳ بازیکن دعوت شده دیگر به اردوی تیم ملی در دو گروه در روزهای ۲۹ شهریور تا اول مهر و ۲ تا ۵ پنج مهر به مرکز ملی فوتبال تمرین خواهند کرد.

تیم امید کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های گروه دوم مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا که از ۵ تا ۹ آبان در تاجیکستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند. ایران در این گروه به مصاف تیم های نپال، لبنان و تاجیکستان می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین