کد خبر: ۷۲۷۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

منصوریان: سال‌ها از گنج فوتبالی که در آبادان قرار دارد دور بود

سرمربی جدید صنعت نفت در مورد حضورش روی نیمکت این تیم صحبت کرد.
منصوریان: سال‌ها از گنج فوتبالی که در آبادان قرار دارد دور بود
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا منصوریان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مجاهد خذیراوی و علی محمد دهقان تاکنون در تمرینات شرکت نکرده اند اما ان‌شاءالله آنها هم از امروز به تیم اضافه می‌شوند و کادرفنی تکمیل می‌شود. زمان زیادی را از دست دادیم و فقط یک ماه دیگر برای آماده سازی تیم و شروع لیگ زمان داریم. بخش اعظمی از تیم‌ها در این هفته دومین یا سومین دیدار دوستانه خود را برگزار کردند اما فکر می‌کنم به زودی بتوانیم تیم خود را تکمیل کنیم.

وی افوزد:در عقب زمین فقط محمد بختیاری را خریده‌ایم. در پست مهاجم شروین بزرگ به نفت آبادان اضافه شد که خرید خیلی خوبی بود زیرا سال‌ها فوتبال آبادان از داشتن یک مهاجم سرزن محروم بوده است. باید بدانیم برای دقایقی که گل خورده‌ایم چه نقشه و برنامه‌ای داشته باشیم. کار را دیر شروع کرده‌ایم اما نمی‌توانیم کامل بدنسازی کنیم. به لحاظ علمی باید فشار تمرینات خود را بالا ببریم. سه هفته پس از شروع مسابقات در یک زمان خیلی خوب بازی‌های تیم ملی به ما کمک می‌کند و در این زمان استراحت بچه‌ها را آماده خواهیم کرد زیرا اگر بخواهیم صد در صد وارد بدنسازی شویم، تا هفته ششم یا هفتم لیگ از افت فشار بدنسازی خارج نمی‌شویم.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان عنوان کرد: از حضور در آبادان خوشحال هستم زیرا یکی از مهم‌ترین شهرهای فوتبالی ما است و همه در آن فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند. بانوان یا آقایان آبادانی فوتبالی هستند و صبح و شب به عشق صنعت‌نفت می‌خوابند و بیدار می‌شوند. لذت و تفریح آنها این تیم است و سعی و تلاش ما هم ایجاد اتحاد است. می‌خواهیم به همراه تیم بیرون‌ و یار دوازدهم‌مان که هواداران هستند، پیشکسوتان، مسئولان سیاسی شهر علی الخصوص نماینده‌های مجلس، مسئولان پالایشگاه که واقعا در این چند سال تیم را حمایت کردند دست به دست هم بدهیم و در جبهه واحدی برای صنعت نفت بجنگیم.

منصوریان اضافه کرد: ما هم امانت‌دار این پرچم هستیم و می‌دانیم آبادان به تنهایی از سال 45 و 50 تا امروز که 1400 است بزرگان زیادی در فوتبال کشور داشته که بخشی از آنها در قید حیات هستند و برخی از آنها مثل پرویز دهداری، استاد بزرگم که افتخار شاگردی‌اش را داشتم و بازیکن مورد علاقه‌ام در دوران بچگی یعنی ابراهیم قاسمپور و عبدالرضا برزگری که افتخار داشتم و یک ماه با آنها در امارات فوتبال بازی کردم، جزو بزرگان آبادان هستند اما باید همه را به اتحاد دعوت کنیم.

وی ادامه داد: امسال از سال‌های سخت است زیرا به لحاظ بودجه ای شاید با 10 تا 11 تیم جدول توان رقابت و مقابله نداشته باشیم. خیلی از تیم‌ها با عدد بالای 100 میلیارد تیم خود را می‌بندند و ما بیشتر باید از گنج جوان‌های مان استفاده کرده و خریدهای به اندازه و مفیدی داشته باشیم. دوست دارم تضمین بانکی داشته باشیم و دست کم چهار بازیکن خارجی بخریم یا چهار شکار خیلی خوب در لیگ داشته باشیم اما کارمان را خیلی دیر شروع کردیم و بیشتر بازیکنان سطح بالای لیگ را تیم‌های دیگر برداشته‌اند. خوش‌شانس هستیم که می‌توانیم همین 4-3 بازیکن جدید را هم در تیم مان داشته باشیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در مجموع نسبت به توانایی مالی خود سال سختی را پیش رو داریم و می‌‌دانستم امسال را به سختی می‌گذرانم. دو تیم در کشور خیلی مهم هستند و پس از استقلال آنها را خیلی دوست دارم. سومین تیم هم استقلال اهواز بود که وضعیتش در خوزستان نامعلوم است و نمی‌دانیم چه شرایطی دارد اما صنعت نفت، ملوان و نساجی سه تیمی هستند که در کشور حرف برای گفتن دارند. آبادان مهد فوتبال است و همه در آن حرف برای گفتن دارند.

منصوریان ادامه داد: فضای انتقاد و تعریف باز است و هر انتقادی باشد به دیده منت گوش کرده و به بهترین شکل از آن استفاده می‌کنیم. عادت به تعریف شنیدن نداریم زیرا به عنوان مربی در فوتبال هیچ موقع نمی توان خیلی خوشحال بود. شاید امروز خوب بازی کنید اما هفته آینده نتیجه مورد قبول هوادار نباشد. در مجموع نقطه عطف و پیروزی ما اتحادی است که باید در شهر باشد. از همه عزیزانی که تاج سر من هم هستند می‌خواهم در یک جبهه واحد و بدون هیچ مشکلی از صنعت‌نفت حمایت کنند. این تیم در سال‌های قبل هم در برخی قسمت‌ها به سختی توانست روی پا بماند اما خدا را شکر همچنان روی پا است و امیدوارم بتوانیم امسال این مرحله گذر را بگذرانیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال دوست داشتم در آبادان باشم زیرا سال‌ها از این گنج فوتبالی دور بودم و تک تک ستاره‌ها را از آبادان، خرمشهر، اهواز و شمال خوزستان به تیم‌های خودم می‌بردم. می‌بینم خیلی جوان‌های خوبی در صنعت نفت داریم. البته باید کنار آنها باتجربه‌های خوب‌مان هم باشند. از هواداران می‌خواهم دعا کنند تا بتوانیم امانت‌دار خوبی باشیم.

سرمربی نفت آبادان درباره نفرات مدنظرش برای حضور در این تیم گفت: قطعا سه خرید دیگر در خط دفاعی داریم. احمد گوهری را برای پست درواز‌ه‌بان خریدیم. می‌خواهیم خط عقب را محکم درست کنیم تا بخش بالای تیم در جریان بازی به کار زحمت‌کشی نیفتد. با حضور شروین بزرگ، جوان‌های خوب و اضافه شدن حسن بیت سعید شرایط بخش بالای تیم به حدنصابی رسیده که اگر بالانس آن را در خط پایین پیدا کنیم، شکل تیمی مان درست می‌شود. می‌خواهیم در آبادان فوتبال رو به جلو و مالکانه که خاصه فوتبال این شهر است بازی کنیم. به همین دلیل باید سه مدافع دیگر بخریم.

منصوریان در گفت و گو با سایت باشگاه صنعت نفت ادامه داد: به جز بختیاری که جذب شده با پنج بازیکن عقب وارد مسابقات می شویم. سعی داریم جوان خوب خوزستانی اضافه کنیم تا عقب تیم تعمیر شود. اگر در صنعت نفت گل نخوردن را یاد بگیریم‌، می‌توانیم راحت گل بزنیم زیرا بخش بالایی تیم خیلی خوب می‌شود. تنها بازیکنی که حضورش در بخش عقب زمین برای ما خیلی مهم است دفاع وسطی چپ پا و راست پا است. با پک بدنسازی کوچک می‌توانیم فصل را تا سه هفته ابتدایی خوب شروع کنیم و در ادامه به آن شرایط ایده‌آل نزدیک می شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین