کد خبر: ۷۲۸۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟

سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت نسبت به هفته گذشته حدودا ۲ و نیم درصد افت را داشت و در قیمت ۱۱ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان بسته شد.
ارزش سهام عدالت هفته گذشته چقدر شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

هفته گذشته شاخص کل بورس افت شدیدی را تجربه کرد و در آخرین روز معاملاتی به یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحد رسید. سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به ۱۱ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان رسید. در آخرین روز معاملاتی هفته سوم شهریور ماه (۲۴ شهریور) به ۱۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان رسید. سهام عدالت نسبت به هفته گذشته حدودا ۲.۵ درصد افت را تجربه کرد.

مهم‎ترین خبرهای سهام عدالت هفته گذشته

_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جاماندگان سهام عدالت خبر داد: نحوه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان و بحث یارانه‌های نقدی با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال طراحی است ولی زمان‌بندی‌ها و نحوه اجرای آن هنوز نهایی نشده است.

_ پارچینی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار درباره فروش سهام عدالت کفت: فروش سهام عدالت توسط کارگزاری‌ها و واریز وجه به حساب سهامداران، صحت ندارد و در حال حاضر، فروش سهام عدالت آغاز نشده است که به تبع آن، معامله‌ای انجام شود.

وی همچنین گفت: اگر سفارش فروشی اعمال شود، براساس قیمت روزی خواهد بود که معامله انجام می‌شود و ارتباطی به قیمت روز سفارش فروش ندارد. در صورتی که فروش سهام عدالت آغاز شود، فروش به صورت بلوکی خواهد بود. اما در حال حاضر، برنامه‌ای برای شروع مجدد فروش سهام عدالت نداریم. با توجه به شرایط بازار، تنها به درخواست‌های فروش به صورت بلوکی، پاسخ داده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین