کد خبر: ۷۲۸۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

ماجرای اسیدپاشی به صورت ترلان پروانه چیست؟

روز گذشته ترلان پروانه هنرمند جوان کشورمان تصویری از خود با صورت باندپیچی شده منتشر کرد که ظاهرا نشان می داد وی قربانی اسیدپاشی شده است. انتشار این عکس نگرانی بسیاری از هواداران خانم پروانه را به دنبال داشت و این پرسش را در ذهنشان ایجاد کرد که ماجرای اسیدپاشی به صورت ترلان پروانه چیست و چرا باید این هنرپیشه قربانی چنین جنایتی شود؟
ماجرای اسیدپاشی به صورت ترلان پروانه چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

حالا مشخص شده که این عکس دردناک مربوط به فیلمی به نام «پری‌ سا» است که خانم پروانه در آن نقش آفرینی کرده است. اکران آنلاین فیلم سینمایی «پری‌ سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از روز ۲۸ شهریورماه آغاز شده و نسخه اینترنتی این فیلم اکنون در دسترس مخاطبان است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «پری‌سا» آمده است: «پری‌ سا دختر جوان و زیبایی که به خاطر ظاهر جذابش به‌ عنوان مدل برای معرفی برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌ کند اما فرد ناشناسی ناغافل روی صورتش اسید پاشیده است و پری‌سا زیبایی‌اش را از دست می‌دهد. پلیس به چندین نفر مظنون شده و شروع به تحقیقات می‌کند…»

عباس غزالی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، شقایق فراهانی، حمید گودرزی، مارال فرجاد و صحرا اسداللهی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز است و با حضور در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری در سال ۸۴ دیده شد. او تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله مصائب شیرین ۲، بخاطر پونه، شیفت شب و مردن به وقت شهریور ایفای نقش کرده است. این هنرپیشه ۲۳ سال در تازه ترین مجموعه تلویزیونی خود در شب های مافیا حاضر شده است که پیشتر توضیحات مربوط به این قوانین این بازی را هم در روزیاتو خوانده اید.

خانم پروانه چندی پیش به همراه گلشیفته فراهانی در فهرست ده زن زیبای دنیا قرار گرفت و حالا هواداران زیادی دارد. صفحه شخصی او در اینستاگرام نیز بالغ بر یک میلیون و هشتصد هزار نفر دنبال کننده دارد. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به‌عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین