کد خبر: ۷۲۸۶۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

کاشانی: دادکان گزینه اصلح‌تری برای مدیرعاملی پرسپولیس است

عضو شورای شهر تهران و مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:امیدوارم بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته شده و تیم حمایت شود.
کاشانی: دادکان گزینه اصلح‌تری برای مدیرعاملی پرسپولیس است
آفتاب‌‌نیوز :

حبیب کاشانی که این روزها نامش در رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شده اظهار داشت: قبل از هرچیز آرزو می کنم تیم محبوب و بزرگ پرسپولیس بتواند به عنوان نماینده ایران در دیدار با الهلال عربستان سربلند و پیروز میدان را ترک کند. اینکه باشگاه های ما نمی توانند میزبان شوند اتفاق خوبی نیست. نکته عجیب این است که تیم های عربستانی نه تنها به ایران نمی آیند بلکه ما محکوم به بازی در عربستان هم می شویم. برای جلوگیری از این اجحاف ها باید دیپلماسی ورزشی ما فعال تر باشد و سکوت نکرده و شفاف موضع گیری و احقاق حق کنیم.

وی ادامه داد: دیدار با الهلال هم با حضور تماشاگر برگزار می شود و امیدوارم پرسپولیس با درایت کادرفنی و حمایت هواداران و باشگاه بتواند در این بازی که فینال زودهنگام آسیا است سربلند و پیروز میدان را ترک کند.متاسفانه تیم پرطرفدار پرسپولیس در دو فصل اخیر حتی در یک بازی آسیایی هم میزبان نبوده اما توفیقات مهمی را رقم زده و این ارزش نتایج کادر فنی و بازیکنان عزیز را بیشتر می کند.

کاشانی درباره وضعیت مدیریتی پرسپولیس گفت: نکته مهمی که جا دارد به آن اشاره کنم این است که کاش آقای سمیعی در باشگاه می ماندند. ایشان دوران خوبی را طی کرده و با آرامش و بدون حاشیه کارها را پیش بردند و ای کاش شرایطی مهیا می شد که ایشان بمانند. نمی دانم چرا آقای سمیعی رفتند و چرا با استعفای شان موافقت شد اما ماندن ایشان می توانست به باشگاه کمک کند.

کاشانی درباره مصاحبه علی کریمی و همچنین حمایت علی دایی از خودش گفت: دلیل مصاحبه کردنم همین بود که از این عزیزان و بزرگان تشکر کنم. دایی و کریمی، اسطوره های فوتبال ایران و بسیاری از پیشکسوتان عزیز در مصاحبه ها و حرف های خود و همچنین جاهای دیگر حمایت هایی از بنده داشتند که این نظر لطف و محبت آنهاست. از تمامی عزیزانی که بنده را لایق دانستند بویژه این دو اسطوره پرافتخار نهایت تشکر را دارم

کاشانی درباره اظهارنظر صریح علی کریمی که به صراحت گفته کاشانی و دادکان بهترین گزینه ها برای مدیرعاملی پرسپولیس هستند گفت: علی آقا لطف دارند و این اظهارنظر مسئولیت بنده را بیشتر می کند. چون نام آقای دادکان مطرح است باید به صراحت بگویم که ایشان را گزینه اصلح تری نسبت به خود می دانم. ایشان تجربه و توان مدیریتی بالایی دارند و می توانند اتفاقات مهمی از جمله قهرمانی آسیا را رقم بزنند. به هرحال امیدوارم که تیم پرسپولیس قبل از دیدار حساس با الهلال به خوبی حمایت شود.این مساله مهمی است. جا دارد به سهم خود و به عنوان یک هوادار از همه اعضای تیم تشکر کنم.انشاءالله این چالش ها مرتفع شود و تصمیمات خوبی هم از سوی وزارت ورزش برای مدیریت باشگاه اتخاذ شود. در مجموع وظیفه دانستم از همه ورزشی ها،فوتبالی ها و هواداران عزیزی که این روزها به بنده لطف داشته اند تشکر کنم. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت و بهترین ها دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین