کد خبر: ۷۲۸۷۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

آغوش باز امارات به روی ارز‌های دیجیتالی

خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در منطقه آزاد دوبی مجاز اعلام شد.
آغوش باز امارات به روی ارز‌های دیجیتالی
آفتاب‌‌نیوز :

مقامات اماراتی به توافقی دست یافتند که به موجب آن معاملات رمزارزها در منطقه آزاد دوبی مجاز شناخته می شود. سازمان تجارت جهانی دوبی اعلام کرد که این توافق بین سازمان بورس و کالای امارات و این نهاد به دست آمده و دارایی های بر حسب ارز دیجیتالی تابع قوانین جدید خواهند شد.

به گزارش کوین تلگراف، سازمان بورس امارات بر روی فعالیت های مرتبط با رمزارزها نظارت خواهد کرد که این فعالیت ها شامل هر گونه صدور، خرید و فروش، عرضه یا صدور مجوز جدید برای ارزهای دیجیتالی خواهد بود.

توافق جدید در مرحله نخست تنها محدود به منطقه آزاد دوبی خواهد بود و مشخص نیست که آیا انجام فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتالی در سراسر دوبی نیز قانونی اعلام خواهد شد یا خیر. در عین حال پیشتر اخباری از برنامه ریزی شرکت های بزرگ اماراتی برای عرضه توکن های دیجیتالی نیز منتشر شده بود.

امارات از مدت ها قبل خبر از برنامه ریزی برای تبدیل شدن به قطب ارزهای دیجیتالی در منطقه را داده بود و طبق گفته مقامات این کشور، استفاده از ظرفیت ارزهای دیجیتالی نقشی کلیدی در تحقق برنامه دو برابر شدن اندازه اقتصاد امارات تا ۱۰ سال آینده را خواهد داشت.

پیش از این یک شرکت ساخت و ساز عمرانی مستقر در دوبی اعلام کرده بود در نظر دارد امکان خرید واحدهای مسکونی در این شهر با استفاده از دوج کوین را فراهم کند. طبق اعلام شرکت سامانا، خریداران می توانند با پرداخت دوج کوین مالک خانه در پروژه جمیرا ویلیج سیرکل شوند و همچنین از پنج درصد تخفیف در مقایسه با پرداخت بر حسب ارزهای دیگر نیز بهره مند شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین