کد خبر: ۷۲۸۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
در کتاب "خطر" عنوان شد

بایدن، ترامپ را به خاطر جا گذاشتن "اسباب بازی‌های گلف" در کاخ سفید "حرامزاده" خواند

بر اساس افشاگری کتاب جدید دو خبرنگار روزنامه واشنگتن پست، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ظاهرا از متعلقات نامعمول به جای مانده از سوی دونالد ترامپ در کاخ سفید چندان خرسند نبوده است.
بایدن، ترامپ را به خاطر جا گذاشتن
آفتاب‌‌نیوز :

 آنگونه که در کتاب "خطر" این دو خبرنگار به نامهای باب وودوارد و رابرات کاستا نوشته شده، جو بایدن، واکنشی منفی به یک صفحه بزرگ پخش تصاویر ویدیویی که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور قبل از وی برای اجرای بازی‌های گلفش مورد استفاده قرار میگرفته نشان داده و ترامپ را به خاطر "اسباب بازی‌های گلف" که جا گذاشته، "حرامزاده" خواند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، طبق بخشی از این کتاب بایدن در یک موقعیت با مشاهده اسباب بازی‌های گلف رئیس جمهور سابق آمریکا اظهار کرد: "عجب عوضی به تمام معنایی".

در این کتاب نوشته شده که بایدن به عنوان جانشین ترامپ در ریاست جمهوری به هنگام اقامت گزیدن در اقامتگاه رسمی روسای جمهور آمریکا مشتاق به پشت سر گذاشتن کامل دوره ترامپ بوده است.

ای.بی.سی نیوز گزارش کرد، نویسندگان کتاب "خطر" نوشتند: موجودیت ترامپ حتی به کاخ سفید و اقامتگاه رئیس جمهور سرایت کرد. یک شب بایدن وارد اتاقی شد که در آن یک صفحه بزرگ تلویزیونی روی دیوار را پوشانده بود.

آنها اضافه کردند، زمانی که بایدن در ماه ژانویه وارد کاخ سفید شد، خانه جدیدش را تا حدی سرد یافته و از آن با لفظ "معبد" یاد کرد. با این حال این رئیس جمهور جدید آمریکا خطاب به دوستان و دستیارانش تاکید کرد که کارمندان کاخ سفید عالی هستند.

بایدن طبق نوشته این کتاب گفت: من عادت ندارم که زمانی که کتم را در میاورم کسی آن را بگیرد و آویزان کند. اما آنها افرادی بسیار خوب هستند.

این کتاب فاش ساخت، در آن زمان دستیاران به همدیگر هشدار می‌دادند که از بیان "کلمه توهین آمیز با حرف ت" (اشاره به نام ترامپ) اجتناب کنند چرا که بایدن و مشاورانش "از بیان نام ترامپ نفرت دارند".

این کتاب بیان داشت، بایدن صبح برخی روزها به دلیل یک دور دیگر صحبت درباره ترامپ در میزگرد کارشناسان شبکه ام.اس.ان.بی.سی بداخلاق و حساس رفتار می‌کرد که این باعث ناراحتی دستیارانش بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین