کد خبر: ۷۲۹۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

روز پر نوسان برای بورس

بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ بطوریکه شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و ۴۲۹ هزار واحد افزایش یابد در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و تا یک میلیون ۴۲۴ هزار واحد کاهش یافت.
روز پر نوسان برای بورس
آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس امروز با ۲۶۰۱ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد را ثبت کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۹۸۸ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۲۰ هزار و ۹۵۴ واحد ایستاد.

معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۳۰ میلیارد ریال انجام دادند. در این بازار ۱۶۱ نماد مثبت و ۲۳۱ نماد منفی بودند که از میان آنها گسترش نفت و گاز پارسیان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری غدیر، گروه مپنا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با ۵۱ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۸۰۶ واحد توقف کرد.

معامله گران این بازار ۶۶۶ هزار معامله به ارزش ۳۲۷ هزار و ۵۵۷ میلیارد ریال انجام دادند.

بطور کلی ۱۴۳ نماد فرابورسی مثبت و ۱۳۳ نماد منفی بودند که از میان آنها پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو، بیمه پاسارگاد و مجتمع جهان فولاد سیرجان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین