پایگاه خبری آفتاب
۱۹ /خرداد /۱۴۰۵
Tuesday 09 June 2026
کد خبر:۷۳۲۳۷۰
۱۲:۳۴
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

وقت کنار گذاشتن سوسیس فرا رسیده / تاثیر تغذیه بر روی طول عمر

وقت کنار گذاشتن سوسیس فرا رسیده / تاثیر تغذیه بر روی طول عمر
علاوه بر تاثیر مثبت کاهش مصرف گوشت قرمز و محصولات فرآوری شده و افزایش مصرف میوه و سبزیجات بر روی طول عمر افراد، انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نیز از این طریق به میزان ۱۷ درصد کاهش می‌یابد.
۱۲:۳۴
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
به گزارش آفتاب نیوز،

پژوهشگران می‌گویند کاهش مصرف گوشت قرمز و محصولات فرآوری شده به خصوص سوسیس و همزمان افزایش خوردن میوه و سبزیجات می‌تواند میانگین طول عمر را تا ۸ ماه افزایش دهد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، پژوهشگران می‌گویند مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی، سکته مغزی و سرطان با این دستورالعمل ساده می‌تواند کاهش یابد.

آکادمی و انجمن سلطنتی علوم پزشکی در گزارشی که با همکاری ۱۱ متخصص منتشر کرده اشاره می‌کند که علاوه بر تاثیر مثبت کاهش مصرف گوشت قرمز و محصولات فرآوری شده و افزایش مصرف میوه و سبزیجات بر روی طول عمر افراد، انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نیز از این طریق به میزان ۱۷ درصد کاهش می‌یابد.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
گوشت فست فود تغذیه
ارسال پیام
captcha