کد خبر: ۷۳۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۵
یک بازی پرحاشیه و یک نتیجه باورنکردنی

پگاه: 4 ؛ استقلال: 1

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیدار تیم های استقلال تهران و پگاه گیلان در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر با شکست سنگین شاگردان کریمی در ورزشگاه آزادی همراه بود. 

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای مهم از هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه 4 بر یک مغلوب پگاه گیلان شد.

برپایه این گزارش، در این دیدار که از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد، مجتبی جباری (بازیکن استقلال) در دقیقه 40 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم این استقلال بود که برای رسیدن به گل نبض بازی را در اختیار گرفت و بارها تا پشت محوطه جریمه پگاه پیش رفت اما نتوانست از این موقعیت ها برای رسیدن به گل استفاده کند. استقلال تنها یکبار توانست در دقیقه 51 توسط آرش برهانی از روی نقطه پنالتی به گل برسد.

گلهای تیم فوتبال پگاه گیلان را افشین چاووشی دقایق 48 و 60 و محمدرضا مهدوی دقیقه 87 وارد دروازه استقلال کردند تا این تیم سنگین ترین شکست این فصل استقلال را رقم بزند.

استقلال با این شکست همچنان 36 امتیازی باقی ماند و پگاه نیز با 28 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی قرار گرفت.


سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان با ابراز خرسندی از پیروزی پرگل تیمش برابر استقلال تهران گفت: «به هیچ عنوان تصور چنین نتیجه ای را نداشتم».

نادر دست نشان که پس از پیروزی 4 بر یک تیمش برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران سخن می گفت، در خصوص این نتیجه اظهار داشت: «فکر نمی کردم بتوانیم برابر تیم قدرتمند استقلال چنین نتیجه ای را بدست آوریم اما واقعیت این است که برای پیروزی در این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم».

وی ادامه داد: «می دانستیم که استقلال مجبور است برای پیروزی در این دیدار آرایش تهاجمی را در دستور کار خود قرار دهد، به همین دلیل به خوبی راه های نفوذ آنها را بستیم و با استفاده صحیح از فرصت های بدست آمده، این نتیجه را رقم زدیم».

سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان همچنین تاکید کرد: «کسب چنین پیروزی پرگلی برابر استقلال قابل پیش بینی نبود ولی بازیکنانم امروز تلاش مضاعفی را برای این پیروزی انجام دادند که مزد تلاش خود را با این نتیجه گرفتند، نتیجه ای که برای مردم گیلان و نفرات تیم افتخارآمیز بود».

وی اضافه کرد: «ما در دقایق پایانی مسابقه 2 هدف داشتیم. ابتدا سعی کردیم از فضای ایجاد شده از جناحین زمین استقلال که پس از تعویض های پایان مسابقه آسیب پذیرتر شده بود، استفاده کنیم و در گام دوم اگر نتوانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم، مانع گلزنی تیم حریف شویم».

دست نشان در پایان با اشاره به این نکته که بهترین دفاع برای ما حمله بود، گفت: «مطمئن باشید با ادامه این روند، تیم پگاه پیش از پایان رقابت های لیگ برتر از جمع تیم های پایانی جدول جدا شده و سهمیه خود را در رقابت های لیگ برتر حفظ خواهد کرد».


به گزارش خبرگزاری مهر، شکست شاگردان کریمی در این مسابقه حاشیه های زیادی را به همراه داشت.


* پیروز قربانی که پس از مدتها به همراه بازیکنان اصلی برای گرم کردن وارد زمین ورزشگاه شد به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد. نام بیاتی نیا هم بعد از پشت سرگذاشتن مصدومیتی طولانی، امروز در ترکیب 18 نفره استقلال قرار گرفت.

* فیروز کریمی که با عصا وارد زمین ورزشگاه شده بود، پیش از آغاز مسابقه به همراه سایر کادرفنی این تیم به سمت نیمکت تیم پگاه رفت و با مسئولان، کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

* پس از گل اول پگاه تعدادی از تماشاگران استقلال بازیکنان این تیم را تشویق کردند. این اتفاق پس از گل دوم پگاه علنی تر شد تا هواداران آبی پوشان تهرانی به عملکرد کادرفنی و بازیکنان استقلال اعتراض کنند.

* در پایان نیمه اول تعدادی از تماشاگران استقلال به عملکرد کادرفنی این تیم اعتراض کردند و خواهان تغییرات شدند.

* در این دیدار بارها ناهماهنگی محسوسی بین شاهین حاج بابایی با علیرضا کهوری کمک داور نخست این دیدار دیده می شد.

* کادرفنی و بازیکنان پگاه پس از اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند. ضمن اینکه پس از گل شدن این ضربه آنها توپ را به بازیکن استقلال نداند که این موضوع باعث آغاز اهانت های تماشاگران استقلال به تقی پور مدافع پگاه شد.

* تعدادی از تماشاگران استقلال پیروز قربانی مدافع این تیم که پس از مدتها در ترکیب اصلی قرار گرفته بود را به کم کاری متهم کردند.

* آرش برهانی پس از به ثمر رساندن گل استقلال، به شدت از سوی تماشاگران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

* ناهماهنگی امیرحسین صادقی و پیروز قربانی در خط دفاع استقلال کاملا محسوس بود. ضمن اینکه این دو بازیکن در جریان بازی بارها به عملکرد همدیگر اعتراض می کردند.

* پس از گل چهارم پگاه گیلان تمامی تماشاگران حاضر در ورزشگاه با سردادن شعارهایی خواهان جدایی ناصر حجازی از استقلال شدند.

* تماشاگران استقلال که از نتیجه بدست آمده ناراضی بودند به تشویق امیر قلعه نویی سرمربی پیشین استقلال پرداختند.

* امیر حسین صادقی مدافع تیم فوتبال استقلال در پایان بازی تنها به خندیدن مقابل دوربین های تلویزیونی اکتفا کرد و سرش را تکان می داد.

* تماشاگران استقلال به هنگام ورود فیروز کریمی به رختکن علیه او شعار دادند.

* بازیکنان و اعضای کادر فنی پگاه گیلان به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفتند.

* بازیکنان استقلال با توصیه علیرضا منصوریان در پایان این دیدار با خبرنگاران مصاحبه نکردند و به رختکن رفتند.

* در پایان این دیدار درگیریهایی بین بازیکنان استقلال و پگاه گیلان بوجود آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۱/۲۴
0
1
اين هم عاقبت بازي با افكار عمومي و خصوصا خوزستانيها جناب كريمي !!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین