کد خبر: ۷۳۲۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

انفجار مرگبار یک مغازه در مشهد

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از انفجار توام با آوار یک مغازه در بولوار طبرسی مشهد و کشته و مجروح شدن ۲ مرد میانسال در این حادثه خبر داد.
انفجار مرگبار یک مغازه در مشهد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی رضایی گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع انفجار توام با آوار و تخریب یک مغازه در بولوار طبرسی شمالی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های نجات و پشتیبانی را از ایستگاه شماره هشت به محل حادثه در خیابان نظام دوست اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد شدت این انفجار به حدی بوده که این مغازه که حدودا ۱۲ متر مربع وسعت داشته، تخریب و به یک خودروسواری پراید و بخشی از واحد مسکونی مجاور خساراتی وارد شد که بلافاصله آتش‌نشانان به عملیات جست‌وجو و آواربرداری برای یافتن محبوس شدگان احتمالی پرداختند. پس از دقایقی عملیات نیروهای امدادی ۲ مرد میانسال را از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد رضایی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام منابع درمانی یکی از این ۲ نفر بر اثر شدت جراحات فوت شده و فرد دیگر در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: علت اولیه این انفجار با توجه به شدت حادثه، نشت گاز مایع می‌تواند باشد اما بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص چگونگی این اتفاق و فوت این فرد توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین