کد خبر: ۷۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
«ما درک تاکتیکی بالایی داریم»

پُست جنجالی طارمی علیه اسکوچیچ

ستاره تیم ملی فوتبال ایران در پستی در فضای مجازی نسبت به صحبت‌های چند روز قبل سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.
پُست جنجالی طارمی علیه اسکوچیچ
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از درخشش با پیراهن این تیم مقابل آث میلان و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین، در پستی توییتری حرف‌های کنایه‌آمیزی را بر زبان آورد که به نظر می‌رسد منظورش دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

اسکوچیچ چند روز قبل در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های کروات اعلام کرده بود که بازیکنان ایرانی از لحاظ تاکتیکی باید پیشرفت کنند: فوتبالیست‌های ایرانی از نظر فنی و بدنی مقاوم هستند که حسادت‌برانگیز است. چیزی که آنها ندارند و باید پیشرفت کنند توانایی تاکتیکی است. آنها هنوز آنقدر خوب نیستند ولی وقتی به بلند مدت نگاه می‌کنم، به نظرم آنها پیشرفت خواهند کرد و سطحشان بسیار بالا خواهد آمد. اروپایی‌ها از نظر تاکتیکی همیشه خوب بودند و حضور بازیکنان ایران در اروپا می‌تواند این روند بهبود تاکتیکی بازیکنان ایران تسریع بخشد.

مهدی طارمی اما در توییت امروزش اظهار داشت: باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و .… از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند ولی متاسفانه مشکلات جایی دیگر است زنده باد ایران.

پُست جنجالی طارمی علیه اسکوچیچ

پیش از این هم طارمی در یکی دو اظهار نظر کنایه‌هایی را به سرمربی کنونی تیم ملی زده بود اما با این توییت مشخص شد که باوجود درخشش طارمی زیر نظر اسکوچیچ، رابطه فوق‌العاده‌ای بین این دو نفر حکمفرما نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین