کد خبر: ۷۳۳۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

آنچلوتی: از این رئال لذت ببرید

سرمربی رئال مادرید از پیروزی در ال کلاسیکو بسیار خوشحال است و تیمش را شایسته این پیروزی ارزشمند دانست.
آنچلوتی: از این رئال لذت ببرید
آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لالیگا به مصاف بارسلونا رفت.

به گزارش مارکا، این بازی که در نوکمپ برگزار شد با نتیجه دو بر یک به سود رئال به پایان رسید تا این تیم به صدر جدول رده بندی صعود کند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: این رئال می‌تواند در هر رقابتی برای قهرمانی و پیروزی به میدان رود. باید خوشحال باشیم چرا که در یک بازی حساس به پیروزی دست پیدا کردیم. تیم بسیار محکم و سرحال شده است و باید در کارهای هجومی فعالیت بیشتری داشته باشیم. نباید فراموش کنیم که برای یک تیم بزرگ بازی کردیم و اذیت هم شدیم.

او ادامه داد: بازی درگیرانه و تاکتیکی بود. در کارهای دفاعی بسیار خوب بودیم و در ضد حملات هم موثر ظاهر شدیم. این رئال کیفیت بالایی دارد و شما می توانید از آن لذت ببرید. بازی آسانی نبود و باید به خاطر این پیروزی بسیار خوشحال باشیم.

آنچلوتی طلسم پیروز نشدن به عنوان مربی در نوکمپ را شکست. او دراین باره گفت: از پیروزی در ال کلاسیکو خوشحال هستم چرا که این مهم ترین بازی است. حریف هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. من در طول بازی اصلا احساس ترس و یا نگرانی نکردم اما قبل از اینکه داور سوت پایان را بزند کمی نگران شدم.

سرمربی رئال مادرید در پایان به ستایش از عملکرد خط حمله تیمش پرداخت و گفت: وینیسیوس و رودریگو خوب بودند و آسنسیو هم روی گل دوم تاثیر گذاشت. همه بازیکنان خوب هستند و می‌خواهند بازی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین